توکلی: احمدی‌نژاد عامل تحریک‌های خیابانی

توکلی: احمدی‌نژاد عامل تحریک‌های خیابانی
به نوشته سایت الف، نوع برخورد احمدینژاد در سخنرانی 24 خرداد در میدان ولیعصر «در تحریک هواداران نامزدهای مخالفبه اردوکشی خیابانی و نمایش کثرت در راهپیمایی انبوه 25 خرداد موثر بوده است

مردمک

پایگاه اطلاعرسانی الف منسوب به احمد توکلی، با اطمینان تاکید کرده است که نوع برخورد احمدینژاد در سخنرانی 24 خرداد در میدان ولیعصر «در تحریک هواداران نامزدهای مخالفبه اردوکشی خیابانی و نمایش کثرت در راهپیمایی انبوه 25 خرداد موثر بوده است

این مطلب درپی آن منتشر میشود که در جلسه روز یکشنبه مجلس، سخنان احمد توکلی در مخالفت با کابینه پیشنهادی، با واکنش احمدینژاد روبهرو شد. توکلی نیز امروز نسبت به سخنان احمدینژاد در مورد وی، اعتراض کرد و گفت که رییس جمهور حرفهای او را تحریف کرده و نسبت ناروا داده است.

توکلی نماینده اصولگرای مخالف احمدینژاد، امروز مطلبی را در سایت الف که متعلق به اوست، منتشر کرد و به موارد مهمی در خصوص نقش احمدینژاد در حوادث پس از انتخابات و محبوبیت میرحسین موسوی در دانشگاهها، اشاره کرد.

براساس مطلب منتشرشده در سایت الف، نظرسنجیهای معتبر در ایام تبلیغات انتخابات دهم ریاست جمهوری، نشان میداد که میرحسین موسوی از اوایل خردادماه در تهران از آقای احمدینژاد پیشی گرفته و این برتری را تا 22 خرداد در پایتخت حفظ کرده بود.

براین اساس، موسوی در دانشگاهها نیز تقریبا حدود دو برابر احمدینژاد رای داشته است و احمدینژاد «در کل کشور» از موسوی جلوتر بوده است.

سایت منسوب به توکلی مینویسد «با گذشت نزدیک به سهماه از ایام انتخابات، بسیاری از رای دهندگان به آقای موسوی درباره سلامت انتخابات قانع نشدهاند و با تعلل سئوالبرانگیز رسانه ملی در پاسخگویی به شبههها از یک سو و جنگ روانی بیسابقه رسانههای ضد انقلاب از سوی دیگر، تهمت سنگین تقلب به تدریج برای طرفداران آقای موسوی باور شده است

برخورد احمدینژاد با طرفداران میرحسین موسوی که به نوشته سایت الف «در تهران و بهخصوص محافل دانشگاهی اکثریت هستند»، معمولا با نادیدهانگاری و کوچک شماری همراه بوده و موجب سوقدادن آنها به سمت اوباش و طراحان حرکت های خشن و رادیکال میشود.

نوع برخورد با شهروندان بهویژه در محافل و محیطهای دانشگاهی به نوشته سایت الف باید با تدبیر، منطق و بکارگیری روش «اقناع» باشد و نه «قلدری» و «گردن کلفتی».

مردمک

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی