اعتراضات شبانه مردم تهران توام با نفرت از جنايتهايی که صورت گرفته است



فعالين حقوق بشر ودمکراسی : بنابه گزارشات رسيده از نواحی و مناطق مختلف تهران همانند شبها و هفته های گذشته بر نقاط مختلف قرار گرفتند و با ندای الله اکبر و شعار مرگ بر ديکتاتور خواستار بر چيده شدن ديکتاتوری ولی فقيه در ايران شدند.
مردم تهران بصورت خانوادگی بر بام منازل،کوچه ها و خيابانهای فرعی حاضر شدند و شعار رسای مرگ بر ديکتاتور را سر دادند و با بانگ الله اکبر از خداوند ياری می جستند که مرگ ديکتاتوری ولايت فقيه را فرا رساند. ديکتاتوری ولی فقيه که حکم قتل و تجاوز و شکنجه را بعنوان وظيفه به سرکوبگران خود توصيه می کند و اسيران بی دفاع را در معرض دستورات درنده خوی خود قرار می دهد. مردم با شنيدن دنائت و رذالت با اسيران بی دفاع در زندانهای ولی فقيه به خشم آمده اند. و امشب در بعضی مناطق بصورت گسترده حتی آنهائی که تا قبل از اين با همسايگان خود از سر دادن شعارها مخالفت می کردند خود به سر دادن بانگ الله اکبر و مرگ بر ديکتاتور پرداختند.
مردم اکثر مناطق بر پشت بامهای خود حاضر بودند که از جمله آنها؛ جنت آباد، صادقيه ، ونك ،آزادى ، تهران پارس ، توحيد، ستارخان، تجريش ، سيد خندان ، مطهرى ، تخت طاووس ، مير داماد، جمهوري، قيطريه ،شمس آباد که از ساعت 22:00 اغاز و تا ساعت 22:30 ادامه يافت
شدت اعتراضات در تجريش ،توحيد ،صادقيه بيشتر از ديگر مناطق تهران بود.
نيروهای سرکوبگر ولی فقيه که مورد نفرت مردم هستند سرخورده و مايوس در بعضی از مناطق بصورت گله ای پرسه می زنند.

نظرات

‏neda گفت…
یک بار دیگر جنبش سبز اصلاحات، قهوه ای شد!
باز شهیدی دیگر از قربانیان راه میر حسین موسوی زنده از آب درآمد.
"ترانه موسوی" که موسوی و کروبی سعی کردند با جعل خبر مرگ او در زندان، جار و جنجال تبلیغاتی شدیدی بپا کنند، قلابی از آب درآمد و سرو کله اش از کانادا پیدا شد.
شب گذشته تلویزیون گزارشی از دیدار با خانواده ترانه موسوی که سایتهای وابسته به میر حسین کذاب، مدعی شده بودند در درگیری های تهران دستگیر شده و پس از تجاوز، جنازه نیم سوخته اش در بیابان ها پیدا شده، پخش کرد که نشان داد ترانه موسوی ای که عکس او در سایت ها آمده، نه 19 یا 20 ساله، که 40 سال سن دارد و ساکن کانادا می باشد و حداقل یک سال و نیم است که به ایران نیامده.
و باز رنگ چهره موسوی از افتضاحاتش قهوه ای شد!

http://nedaaghasoltani.blogsky.com/

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی