ولی فقیه آمر و مسوول همه فجایع انجام گرفته در بازداشتگاه ها و زندانهای رژیم است


فراسوی خبر...پنج شنبه 22 مرداد
ولی فقیه آمر و مسوول همه فجایع انجام گرفته در بازداشتگاه ها و زندانهای رژیم است

جعفر پویه

علی لاریجانی، رییس مجلس آخوندها که در واکنش به نامه کروبی به رفسنجانی درباره تجاوز جنسی به دختران و پسران در بازداشتگاه های رژیم موضع گرفته و دستور بررسی آنرا داده بود، یکروز پس از دستور بررسی به میدان آمد و به طور کلی آزار و اذیت جنسی در زندانهای رژیم را انکار کرد. او روز گذشته از تریبون مجلس گفت: "موضوع آزار جنسی بازداشت‌شدگان کذب است و امری که مبتنی بر واقعيت نبوده چه سرو صدای به راه انداخته شد اين يک هشدار‌باش به سياستمداران است که مراقبت نمايند و در افکار ‌عمومی مطالبی را قبل از تحقيق به سطح رسانه‌ها می‌کشانند تا دستاويز بيگانگان گردد."
او در حالی به انکار آزار جنسی بازداشت شدگان پرداخت که شواهد بسیاری مبنی بر این امر در جامعه وجود دارد. این منهای رویه سالهای طولانی شکنجه گران رژیم است که با فتوای رهبران رژیم، ارتکاب هر عملی را نسبت به زنان و دختران بازداشتی مجاز دانسته و به اکثر آنان تجاوز جنسی کرده اند. به غیر از آن، دستور صریح رهبران رژیم در تجاوز به دختران محکوم شده به اعدام برای جلوگیری از رفتن آنان به بهشت، شُهره خاص و عام است و چیزی نیست که دژخیمان رژیم بتوانند آن را حاشا کنند.
اما آنچه اکنون باعث از پرده بیرون افتادن فجایع انجام گرفته در گوانتاناموی خامنه ای در کهریزک شده، تعدی به فرزندان بعضی از پایوران رژیم است که تهدید به سکوت در مورد آنان کارساز نیست. کروبی به دلیل اینکه می داند مسوول فجایع انجام گرفته علی خامنه ای است، نامه خود را خطاب به رفسنجانی نوشت و پس از 10 روز که واکنشی از او مشاهده نکرد، آن را علنی نمود. اظهار تعجب بسیاری از پایوران و دست اندرکاران رژیم از علنی شدن این موضوع و تکاپوی آنان برای رفع رجوع کردن آن تنها یک شعبده بازی و دروغ آشکاری بیش نیست زیرا کسی نیست که نداند تجاوز به بازداشت شدگان تحت شکنجه رویه عادی بازجویان و شکنجه گران رژیم است و این موضوعی امروزی و جدید نیست. اما با همه اینها آنانی که خود را نماینده خدا روی زمین می دانند و هر عملی را برای حفظ حکومت خود مجاز می شمارند، این بار دیگر نمی توانند از زیر بار مسوولیت عملی که سالهاست به آن دست زده اند فرار کنند. شواهد بسیاری وجود دارد که جنایتکاران رژیم ولایت فقیه را به دلیل ارتکاب به آن روانه دادگاه های عادلانه کند و نقاب از چهره دغلکاران و تجاوزکاران بر اندازد. اما لاریجانی روز گذشته در حین انکار تجاوز جنسی عوامل رژیم اش به بازداشت شدگان جمله ای گفت که مسبب همه این فجایع را به روشنی نشان می دهد. او گفت: "رهبری نظام با نگاه نافذ و عادلانه همانگونه‌ای که با آشوب‌گران برخورد کردند دستور به برخورد با متخلفين را نيز داده‌اند و مجلس شورای اسلامی قدردان آن است."
با این حساب مسوول برخوردهای غیرانسانی و قتل و تجاوز جنسی، ضرب و شتم و تخریب اموال عمومی که توسط اوباش رژیم انجام گرفت به گفته لاریجانی رهبر نظام است. زیرا این اوست که به قول لاریجانی "با نگاه نافذ و عادلانه با آشوب‌گران برخورد کرد".
برچیدن گوانتاناموی خامنه ای در کهریزک از ترس مردم و رسوایی ای است که برای ولی فقیه رژیم به وجود آورد نه چیز دیگری! او مسوول همه فجایع به بار آمده در بازداشتگاه ها و زندانهای رژیم است. او دستور دهنده و آمر همه بی شرمیها و ددمنشیهاست. این رهبر نظام، علی خامنه ای است که باید به عنوان آمر همه اعمال و رفتار گماشتگان خود علیه فرزندان مردم ایران محاکمه شود و پاسخگوی کردار فجیع و بی شرمانه خود باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی