بازدید نمایندگان از قطعه 302 و برکناری مدیرعامل بهشت زهرا


10:49 عصر سهشنبه، 3 شهریور 1388


در حالی که سایت نوروز از برکناری محمود رضاییان از مدیرعاملی بهشت زهرا خبر میدهد، پارلمان نیوز نیز از بازدید تعدادی از نمایندگان از قطعه 302 بهشت زهرا خبر داده است.



به گزارش خبرنگار نوروز به نقل از یک منبع موثق، محمود رضائیان مدیر عامل سازمان بهشت زهرای تهران پس از 18 سال، ساعاتی پیش از سمت خود برکنار شد.

گفتنی است در روزهای اخیر انتشار خبری مبنی بر دفن دسته جمعی کشتهشدگان حوادث بعد از انتخابات توسط سایت نوروز، بهشت زهرا را در کانون اخبار رسانهها قرار داده است.

رضائیان بعد از انتشار این خبر با عجله نسبت به تکذیب این خبر اقدام نمود. با اینحال پس از انتشار تصاویر و مستندات این خبر توسط سایت نوروز، به نظر می رسد پروژه تکذیب کارآمدی خود را از دست داده است.

با پیگیری خبرنگار نوروز، احتمالا شهردار منطقه 11تهران، مهندس فاضلی جایگزین رضائیان خواهد شد.

هیچیک از مسئولین بهشت زهرا حاضر به گفتگو با خبرنگار نوروز نشدند. با اینحال پیگیریها برای پیدا کردن دلایل این برکناری ادامه خواهد داشت و به محض کسب اخبار، به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید.

در همین حال پارلمان نیوز خبر داد که پس از انتشار فیلمی از قبرهای دستهجمعی و انتشار شماره جواز دفنها که اعلام شد مربوط به دفن پنهانی کشتهشدگان حوادث پس از انتخابات در بهشت زهرا است، برخی از نمایندگان اعلام کردند امروز بعداز ظهر از قطعات مطرح شده در بهشت زهرا بازدید خواهند کرد.

یکی از نمایندگان به خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلماننیوز»، گفتدغدغه ما از انتشار این اخبار این است که در صورت صحت دفن دستهجمعی و بدون نام و نشان، با انتشار این خبر مستندات پاکسازی شود

وی از نگرانی نمایندگان از آسفالت یا تخلیه قبرها خبر داد و افزودما هنوز نسبت به اصل خبر شک داریم، اما نمیخواهیم اگر حتی یک درصد این خبر درست باشد مستندات از بین برود

این نماینده همچنین گفت که مسولان مربوطه را خواستهایم تا توضیح لازم را ارائه دهند.

در همین رابطه حمید رضا کاتوزیان نماینده تهران در جمع خبرنگاران پارلمانی گفتاین قضیه (دفن دسته جمعی در بهشت زهرا)بین تعدادی از نمایندگان مطرح شده است، با تعدادی از نمایندگان صحبت كردیم و اگر لازم باشد از بهشتزهرا (س) بازدید خواهیم كرد

به گزارش سایت نوروز به نقل ازیکی از پرسنل بهشت زهرای تهران، روز بیست و یکم تیرماه از بین جوازهای دفن صادر شده در آن قبرستان، 28 جواز بدون ذکر نام و نام خانوادگی صادر شده و همگی در قطعه 302 به خاک سپرده شده اند. 24 تیرماه نیز 16 جواز دفن با شرایط فوق صادر شده است.

گفتنی است سایت نوروز در تاریخ 24 تیرماه نیز به نقل از خانواده یکی از شهدای حوادث اخیر، از وجود دهها جنازه در سردخانهای در جنوب غربی تهران خبر داده بود، که با تحویل جنازههای منجمد به خانوادهها در روزهای بعدی این خبر تا حدودی مورد تائید قرار گرفت.

موج سبز آزادی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی