ترقی: اصولگرایی به شیوه احمدی نژاد ادامه نمی یابد


حمیدرضا ترقی، عضو مرکزی موتلفه اسلامی معتقد است که اصول گرایی به شیوه احمدی نژاد نمی تواند ادامه یابد و اصول گرایان برای آینده باید به دنبال مهره و نیروی جدید باشند.

به گزارش«فردا» ترقی با اشاره به آنچه خود بسته شدن پرونده اصلاح طلبی خواند، گفت: حالا اصول گراها با میدان بازتری در صحنه سیاسی کشور حضور دارند و یقینا باید از الان برنامه ریزی کنند برای انتخابات شوراها و هم مجلس و بعد ریاست جمهوری یازدهم.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید می کند: نمی شود شیوه احمدی نژاد ادامه یابد. اصول گرایان باید دنبال مهره و نیروی جدیدی باشند که هم خواسته رهبری را در مورد اصول گرایی محقق کند و فاصله دولت را با دیدگاه رهبری کم کنیم و دیگر ایجاب نمی کند که طیف آقای احمدی نژاد ادامه یابد.

ترقی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که احمدی نژاد باید بداند عملکردش به حساب تمام اصول گرایان گذاشته می شود، مسئولیت وی به ویژه با حمایت های رهبری زیاد شده است.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با بیان اینکه دوران ریش سفید ها گذشته است، ادامه داد: ما معتقد هستیم تاریخ مصرف اصول گراهای سنتی هنوز پایان نیافته. البته در میان اصول گراها چهره های قدر اصول گرا که هم نوآور باشند و هم پر نشاط برای کار و فعالیت زیاد نیستند، مثل احمدی نژاد و قالیباف در میان اصول گرایان کم داریم؛ درست است که الان احمدی نژاد، آقای قالیباف را اصول گرا نمی داند اما اعتقاد ما این نیست و معتقد هستیم که قالیباف هم کاملا در مسیر حرکت اصول گرایی حرکت می کند منتها جایی که الان قرار دارد نمی تواند نماد کامل اصول گرایی اش باشد.

منبع: شفاف

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی