سخنرانی احمدی نژاد، هدیه‌ای بزرگ به سبزها

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"

کودتاچیان صبح امروز پس از تناقض‌گویی‌ها و تعطل‏های بسیاری که نشان از درگیری‌های پشت پرده داشت، از عدم اقامه نماز توسط آیت‌الله هاشمی خبر دادند و ضمن معرفی احمد خاتمی به عنوان خطیب جمعه روز قدس، محمود احمدی‌نژاد را نیز سخنران پیش از خطبه‌ها اعلام کردند.


همه می‌دانند که اگر احمدی نژاد در روز یکشنبه بعد از کودتای انتخاباتی، جلوی زبانش را گرفته بود و مخالفان میلیونی‌اش را خس و خاشاک نمی‌نامید، شاید اعتراضات روزهای بعد تا آن حد گسترده نمی‌شد. این بار هم اما ظاهرا آنها خدمت بزرگ دیگری به معترضان روا داشته‌اند و با دست خود کاری کرده‌اند که برنامه سبزها برای حضور در راهپیمایی روز قدس، از هم‌اکنون موفق جلوه کند.

نه تنها امام جمعه شدن احمد خاتمی باعث خواهد شد که اکثر مردم پس از راهپیمایی به نمازجمعه نروند و بدین ترتیب حضور سبزها بیش از پیش متمایز شود و کار آنها نیز راحت تر شود که نیاز به همراه داشتن سجاده و جانماز ندارند، بلکه اعلام سخنرانی رئیس دولت کودتا پیش از خطبه‌ها نیز از سویی مخالفان را مصمم‏تر خواهد کرد و از سوی دیگر به آن‏ها فرصت خواهد داد که در زمان سخنرانی او، در اطراف دانشگاه تهران و در هر جایی که هستند، فریاد الله‏اکبر و مرگ بر دیکتاتور سر دهند و ثابت کنند که منتخب واقعی آن‏ها، احمدی‌نژاد نیست.

چه فرصتی از این بهتر و چه خدمتی از این برتر! واقعا جا دارد که سبزها از کودتاچیان به خاطر این اشتباهات سرنوشت‌ساز تشکر کنند!

راست گفت آیت‌الله صانعی که "الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء"


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی