اعلامیه ای که دیشب در غرب تهران پخش شد

4shanbe

امروز خانه‌ی یکی از اقواممون بودم که رفت این اعلامیه‌رو اورد و گفت دیشب که به خانه برگشته دیده دو نسخه ازین اعلامیه‌رو از زیر در انداختند تو حیاطشون. اگه تو عکس واضح نیست، اینم متنشه:

بسم رب الشهدا
همراه شو عزیز
همراه شو عزیز، همراه شو عزیز
تنها نمان به درد، کاین درد مشترک
هرگز جدا جدا، درمان نمی شود
هم محله‌ای‌های عزیز، برادرانم، خواهرانم، من رویایی دارم
آرزو دارم ايران من سرزمين آزادی، آرامش، رنگ ها، شادي ها و لبخندها باشد. آرزو دارم سکوت و مرگ ازین شهر خاکستری تیره پر بکشه.
آرزو‌دارم بیدارشم و ببینم کابوس مرگ نداها و سهراب‌ها به‌پایان رسیده. آرزو دارم…
آه.
فلسطین همین‌جاست خواهران و برادرانم.
فرصتی که بعد از سی سال به دست ما و هم نسلانمان آمده را از دست ندهیم. راهی که شروع کردیم را ادامه‌بدهیم. حال که آزادیخواهی و ظلم ستیزی بیش از پیش مایه‌ی اتحاد و هم‌دلی ما شده، مصمم و جدی پشت هم‌وطنانمان بایستیم. مادران و پدران داغدیده را تنها نگذرایم. زندانیان شجاعمان و ظلمی که بر آنها رفت را به دست فراموشی نسپاریم.
هم‌محله‌ای‌های عزیزم، خواهران و برادرانم، ما داریم تاریخ سرزمینمان را می‌سازیم. بگذارید همین‌جا، همین لحظه به ثمر بنشانیم صدها سال تلاش پدرانمان را در جستجوی آزادی. بگذارید به چنگ بیندازیم اون صلح و آرامشی را که سال‌هاست به دنبالشیم. راه زیادی نمانده دوستان. این‌بار در چند قدمی رهایی هستیم. دست مارا بگیرید. تنهامان نگذارید. که امروز همون روزیه که به انتظارش نشسته‌بودیم.
بیست‌ و هفت شهریور در راهه… برادر، خواهر خاطرت هست؟
جمعه صبح، بیست و هفت شهریور، خیابان انقلاب به‌سمت دانشگاه تهران


منبع" وبلاگ کودتای بیست و دوی خرداد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی