سرلشكر جعفري: هرگز با قانون شكنان و مخالفان آراي ملت نمي توان طرح وحدت ريخت

فرمانده كل سپاه با بيان اينكه اين حوادث وحدت و انسجام داخلي را خدشه‌دار كرد و به اعتبار نظام ضربه زد، گفت: سال‌ها طول مي‌كشد تا اين آثار منفي جبران شود.


فارس:
فرمانده كل سپاه پاسداران در واكنش به طرح هاي مطرح درباره وحدت ملي گفت: هرگز با قانون شكنان و مخالفان آراي ملت نمي توان طرح وحدت ريخت. اين افراد اول بايد از ملت عذرخواهي و به آراي مردم تمكين كنند. هدف از مطرح كردن چنين طرح هايي توقف روشنگري ها است.

سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران در گردهمايي دو روزه مسئولين بسيج دانشجويي 313 دانشگاه كشور كه در مجتمع فرهنگي دانشجويي 13 آبان (لانه جاسوسي سابق) برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ‌امروز شاهد عزت و اقتدار بيش از پيش جمهوري اسلامي ايران هستيم كه اين اقتدار و عزت را مديون ايثار و از خودگذشتگي ملت ايران در 8 سال جنگ تحميلي هستيم.

جعفري با بيان اينكه امروز صحبت از تهديد نرمي مي‌شود كه در سال‌هاي اخير همواره به آن اشاره شده بود، يادآور شد: سال‌هاست كه از سوي رهبر معظم انقلاب به اين مورد اشاره مي‌شود و امروز شاهديم كه معظم‌له از اين تهديد به عنوان «جنگ نرم» ياد مي‌كنند اما هنوز بسياري به اين مسئله با اين شفافيت باور ندارند.

* فتنه‌هاي اخير بسيار سخت‌تر از 8 سال جنگ تحميلي بود ادامه :


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی