توهين به جان باختگان سرکوب های اخير و افشای دو دروغ



*ذوالقدر جان باختگان را که طيف متنوعی از ندا آقاسلطان گرفته تا محسن روح الامينی را تشکيل ميدهند "منفورترين" ها و "تسليم دشمن" خواند.
روشنگری. در حاليکه سازمان دهندگان کودتا و شخص خامنه ای رياکارانه وعده مجازات ,متخلفانيعنی مامورانی را که به شکنجه، کشتار و تجاوز جنسی در بازداشتگاه ها دست زده اند، ميدهند دسته ديگری از عوامل رژيم دم خروس اين وعده ها را به نمايش می گذارند. بعد از احمدی نژاد که با انتساب متخلفان به ,دشمن, سعی کرد برای مرتکبين جنايت حاشيه امن درست کرد، تعداد ديگری از سران رژيم به اقدامات مشابه دست زدند. محمد باقر ذوالقدر نيز روز 13 شهريور در يک سخنرانی به شيوه بی شرمانه ای جان باختگان سرکوب های اخير را مورد حمله قرار داد و آنها را تسليم شدگان به دشمن خواند و گفت: , در جنگ سخت كشتهها شهدا هستند اما در جنگ نرم كشتهها منفورترينند و كسانى هستند كه تسليم دشمن ميشوند.,

در واقع ذوالقدر با اين توضيح جنايات نيروهای بسيج و شبه بسيج در کهريزک ها و کوی دانشگاه و خيابان ها را مورد تاييد و تشويق قرار داد و جان باختگان در اين سرکوب ها را، که طيفی گسترده ای با انديشه های متنوع از ندا آقاسلطان پور و ترانه موسوی گرفته تا محسن روح الامينی و سهراب امينی و محمدجواد پرنداخ هستند، هم عرض سربازان صدام حسين قرار داد.

تعريفی که ذوالقدر معاون ستاد کل نيروهای مسلح در امور بسيج در اين سخنرانی از,جنگ نرم, به دست ميدهد نيز خود به معنای اعتراف به وسعت مخالفت مردم ايران با رژيم زور حاکم و هراس رژيم از اقشار مختلف مردم، از تمام وسايل مدرن و از جريان طبيعی زندگی به پيش است. در چنين چارچوبی است طبيعی است که رژيم طيف گسترده جان باختگان را "سرباز دشمن" بشمارد، زيرا در اين چارچوب ملت دشمن دولت و مظنون به شمار می آيد و فرزندان ملت "سرباز دشمن".
سخنان ذوالقدر يک دروغ ديگر رژيم را افشا کرد: بسيجی ها در جريان تجاوز اخير رژيم به مردم کشته ای نداده اند، وگرنه ذوالقدر کشته ها را ,منفورترين, نمی خواند.

به بخشی از سخنان ذوالقدر به نقل از خبرگزاری فارس توجه کنيد.

وى درباره ويژگيهاى جنگ سخت و جنگ نرم گفت: در جنگ سخت مرز بين خودى و دشمن مشخص است اما در جنگ نرم هيچ مرز و هيچ استحكامات مادى و عينى وجود ندارد و همه جا محل حضور دشمن است.
وى ادامه داد: در جنگ سخت ميدان نبرد معلوم و مشخص است اما در جنگ نرم به يك نقطه محدود نميشود و همهجا عرصه اين جنگ نا برابر است.
وى گفت: در جنگ سخت، ابزار ادوات جنگى است اما در جنگ نرم رسانه و امواج منتشر در هوا و قلم است كه بايد اعتراف كنيم دشمن در تجهيز اين سلاحها از ما مجهزتر است.
وى ادامه داد: جنگ سخت وحدتبخش است و مردم با انگيزه براى دفاع برميآيند اما در جنگ نرم دشمن سنگرها را يكى يكى فتح ميكند و كسى متوجه نميشود.
وى گفت: در جنگ سخت كشتهها شهدا هستند اما در جنگ نرم كشتهها منفورترينند و كسانى هستند كه تسليم دشمن ميشوند.
ذوالقدر تاكيد كرد: اينجاست كه ما به عنصر بصيرت بيش از گذشته نيازمنديم، اگر بصيرت ملت ايران نبود هر يك از اين حوادث ميتوانست كشور را با مشكل روبه رو كند كه در اتفاقات اخير بهدليل بصيرت مردم و وجود رهبرى آگاه و بصير، دشمن مشخص شد.

روشنگری

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی