شیفتگان قدرت نه تشنگان خدمت


روز پنج شنبه پرده دیگری از سناریوی کودتای ننگین قدرت طلبان ملت ستیز با هنرمندی نمایندگان خائن به مردم به اجرا درآمد و برگ سیاه دیگری به کارنامه مجلس شورای ضد مردمی (نه حتی غیر مردمی) افزوده شد. بی گمان هر انسان آزاداندیش و منصفی که این خیمه شب بازی را تماشا کرد ناخودآگاه این سوال به ذهنش خطور کرد که به راستی اینها نمایندگان چه کسی هستند؟ و آیا اینجا به راستی خانه ملت است؟

روز پنج شنبه بزدلان خائنی که به نام ملت شریف ایران به صندلی های نمایندگی مردم تکیه زده اند با رای دادن به دولت برخاسته از کودتای خونین علیه رای مردم, ننگ و نفرین ابدی را برای خود خریدند و نام سیاهی از خود در حافظه تاریخی مردم ایران باقی گذاشتند.

ساده انگاری است اگر تصور کنیم که حتی یکی از این حضرات در غیر قانونی و غیر مشروع بودن دولت کودتا شکی داشته باشد یا از جنایات وحشیانه و غیرانسانی کودتاچیان حامی این دولت پلید بی خبر بوده باشد. ولی با این حال آنها با زیر پا گذاشتن سوگندی که برای تامین و حفظ حقوق مردم خورده بودند آلت دست همان کودتاچیان شدند و بر خلاف اراده و رای ملت به نامشروع ترین و جنایت کارترین دولت بعد از انقلاب رای اعتماد دادند. ننگ بر شما!

اگر ذره ای غیرت و شجاعت در وجودتان بود و اگر واقعا نماینده مردم بودید هرگز حاضر به پذیرفتن این ننگ نمی شدید. حداقل انتظاری که از شما می رفت این بود که در همراهی با رای مردم و محکوم کردن دولت کودتا و نشان دادن غیر قانونی بودن آن در این نمایش مسخره شرکت نمی کردید و حتی تا پای استعفا مقاومت میکردید.

آقایان و خانمهای نماینده وظیفه و مسئولیت شما در قبال مردم شریف ایران استیفای حقوق ملت است نه سر سپردن به قدرت. آنهم قدرتی فاسد و ظالم و سراپا آلوده به جنایت.اکنون دیگر تفاوتی بین شما و دیگر تجاوز کنندگان به حقوق ملت و ظالمین در حق آنها وجود ندارد. آیا میدانید در تمام جنایتهای قبلی و آینده کودتاچیان و دولت کودتا سهیم شده اید؟ آیا معنای نمایندگی مردم این است؟ اف بر شما!

آن زمانی که به خاطر دادن رای اعتماد به جنایتکاری که تحت تعقیب پلیس بین الملل است تکبیر می گفتید و شادی می کردید آیا منافع مردم در نظرتان بود یا رضایت کودتاچیان و رهبر ظالم آنها؟ واقعا متوجه نبودید که با این رفتار ابلهانه خودتان چگونه بهانه ای مناسب برای بی آبرو و منزوی کردن کشور و ملت شریف ایران به دست بیگانگان می دهید؟! آخر به چه قیمتی؟! آیا اینست معنای حفظ منافع ملی؟ سرسپردگی و خیانت تا کجا؟ وای بر شما!

کدام سند در مورد خیانت شما بهتر از فرمایشات نایب رئیس مجلس که با افتخار فرمودند اگر پیام رهبری نبود تعداد بیشتری از وزرای پیشنهادی رای نمی آوردند!!! آیا شما در سوگندنامه هایتان به خداوند قادر متعال و قرآن مجید سوگند یاد کرده اید که رایتان براساس پیامهای رهبری باشد؟! حتی اگر بر خلاف قانون اساسی و مصالح و خواسته ملت ایران باشد؟ ای بیچارگان و ای خاسرین در دنیا و آخرت, آخرت خود را به دنیای چه کسانی فروختید؟ آیا می دانید دستانتان را تا مرفق در خون مردم مظلوم و بی دفاع ایران فرو برده اید؟ مرگ بر شما!

وقتی رئیس دولت کودتا در نطق قبل از رای گیری ادعا کرد که دمکراسی در ایران در بالاترین حد و در جهان نمونه است طبق معمول به حرف او خندیدیم غافل از اینکه تا ساعتی بعد به عینه این دمکراسی نمونه را خواهیم دید! واقعا این سرسپردگی و بی ارادگی و خیانت در بین نمایندگان مردم در دنیا بی نظیر و منحصر به فرد است! ولی بدانید شما نیز تاریخ مصرف دارید و به موقع خودش جزو قربانیان کودتا خواهید بود. تنها چیزی که برایتان باقی خواهد ماند لعن و نفرین مردم در دنیا و گناه بزرگ خیانت در امانت در آخرت خواهد بود. روزه بشکنید و به فکر روزی باشید که باید در محضر عدل الهی جوابگو باشید. در آن روز وای بر احوال شما!

به هر حال شما نشان دادید که " نمایندگان ولایت" هستید نه ملت و مجلس شما "خانه قدرت" است نه مردم. اما راه مردم از راه شما جداست و مطمئن باشید که تا رسیدن به آزادی واقعی, ملت ایران از پا نخواهد نشست و به قول آن بزرگوار آزاده : "این موج را سر ایستادن نیست." منتظر باشید تا در روز قدس یکبار دیگر خواسته واقعی مردم را ببینید.

ایرانی آگاه

هر پنجشنبه سیاهپوش شهدای موج سبز باشیم

دریافت از طریق ایمیل تیغونک: tighunak@gmail.com

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی