نامه ای به عالیجناب خدا

[حقوق بشر] ایران امروز ـ ابراهیم فرشی
عالیجناب
این روزها بهحوادثی میاندیشم کهدر سرزمینی بنام ایران اتفاق میافتد. آیا حضرتعالی چنین سرزمینی را میشناسید؟ آیا نمایندهای از طرف آن عالیجناب در این ولایت وجود دارد؟ آیا مقربان بارگاهحق تعالی در جریان حوادث این سرزمین هستند؟ اگر بندهرا اذن بفرمایید، جهت اطلاع جنابعالی و کلیهاعضای محترم بارگاهحضرتعالی، مطالبی را بطور اختصار در مورد این سرزمین بهعرض میرسانم.

مردمان این سرزمین قبلا" خدا و خدایان دیگری را میپرستیدند. بهتراست بگویم خدایان دیگری را دوست میداشتند، البتهبندهاز بود و نبود آنان اطلاعی ندارم. اما قرنها پیش شخصی در مکهادعا کرد باشما در جایی در آسمان ملاقات کرده‌ و رسول شماست و آیین اسلام را از طرف شما برای نجات مردم بهارمغان آورده است.‌ ولی مردم هیچگاهاز تائید این مسئلهتوسط جنابعالی مطلع نشدند. بعدها پیروان آن شخص بههمین سرزمین فعلی، کهامروز ایران نام دارد، حملهکردند و مردم را وادار بهپذیرش آن آیین نمودند. از آن روزگاران این چنین یاد شدهاست:

هورمزگان رمان آتران گژان / ویشان شاردوه گورهگورکان
زور کار ارب کردند خاپور / گنانی پاله هتا شاره زور
ژن و کینکان بدیل بشینا / میرد آزا تلی ره روی هونیا
روشت زردشتره مانوهبیکس / بزیکا نیکا هورمزههیوچ کس

ترجمه :
معبدها ویران شدند آتشها خاموش / بزرگان خود را نهان کردند
عرب ظالم خراب کرد / دهات را تا شهر زور
زنان و دختران به اسیری رفتند / دلیران در خون غلتیدند
کیش زردشتی بی کس ماند / آهورامزدا برکس رحم نخواهد کرد

آیا حضرتعالی از انجام چنین جنایاتی مطلع بودید؟

عالیجناب
۳۰ سال پیش شخصی بنام روح الله‌، یعنی روح جنابعالی، بهنام شما مردم را بسیج کرد و حکومت اسلامی را در شکل جمهوری در این سرزمین بنا نهاد. ایشان ادعا داشتند کهاین حکومت را بر اساس رهنمودهای شخص شما، پیامبرتان و علی بن أبی طالب بن عبد المطلب بنهاشم بن عبد مناف، ایجاد کردهاند. آیا جنابعالی از این واقعهاطلاع داشتید؟

این شخص از همان ابتدا بهقلع و قمع مردمانی پرداخت کهآنهارا کرد مینامند. آیا جنابعالی چنین مردمانی را میشناسید؟ آنها هم خود را بندهگان حضرتعالی میدانند. حکومت اسلامی منتسب بهشما، ابتدا مردم روستاهای قارنا و قلاتان را قتل عام کرد. بعد همین روح اللهدر ۲۸ مرداد سال ۱۳۵۸ علیههمین کردها اعلام جهاد کرد.

پیروان شما علیهکسانی اعلام جهاد میکنند کهآنها را دشمن جنابعالی بدانند. آیا شما میدانستید کهکردها دشمن شما هستند؟ مسلمین وقتی علیهمردمی اعلام جهاد کنند، بهاین معنی خواهد بود کهکشتن و غصب اموال آنها حلال میباشد. سربازان این حکومت کهپاسدارو بسیجی نام دارند، بهدنبال اعلام جهاد مرجعشان بهشهرهای کردستان سرازیر شدند. آن روزی کهاعلامیهجهاد آقای خمینی از رادیو و تلوزیون پخش شد، من و گروه‌ تئاتر جوان در شهر سنندج مشغول اجرای نمایشنامهای بنام "مان گرتن" یعنی اعتصاب بودیم. داستان نمایش در مورد ظلم رژیم صدام حسین(کهشاید اورا بشناسید) بهمردمی بود کهخواستار احقاق حقوق خود بودند. آن روز یعنی ۲۸ مرداد، ارتش ایران وارد شهر سنندج شد و خود را بهمردم تسلیم کرد. بعد معلوم شد این یک توطئه‌ از پیش ساختهشدهبوده‌، چراکهتمام اسلحههایی کهبهدست مردم دادند، غیرقابل استفادهبودند. این توطئه‌ خود آغاز حملهنظامی سراسری بهکردستان شد. آن روز ما مجبور شدیم کارمان را تعطیل کنیم و بطرف سقز راهبیافتیم. در این مسیر دهها خودرو ارتشی و خودروهای خصوصی انباشتهاز افراد سپاه‌ و بسیج را مشاهدهکردیم. آنها آمدهبودند مردم را بکشند و در ازا آن بهبهشت بروند، بهشتی کهظاهرا" شما وعدهآنرا دادهاید. در اسلام گفتهمیشود هر کس در راهخدا کشتهشود بهبهشت میرود. آیا جنابعالی چنین بهشتی را وعدهدادهاید؟

عالیجناب
کشتار مردم از شهر پاوه‌ و کرمانشاهشروع شد، کسی بنام صادق خلخالی بهنمایندگی از طرف روح اللهموسوی خمینی، مامور کشتار زندانیان شد. او هر فردی را در فاصله‌ ۳ دقیقهدادگاهی کرده‌ و دستور کشتن اورا صادر میکرد. در شهر کرمانشاه‌ ۱۸ نفر را در یک روز اعدام کردند، در سنندج ۲۰ نفر را در برابرجوخههای آتش قرار دادند، یکی از آنها مجروحی بود بر روی برانکارد بنام احسن ناهید. در سقز ۲۱ نفر را اعدام کردند، کودکی ۱۳ سالهبنام سیف الهفیضی هم جزو آنها بود. ‌همچنین دختران باکرهای در این شهر اعدام شدند، اما ابتدا آنهارا مورد تجاوز جنسی قرار دادند. پیروان شما اعتقادشان بر این است، اگر دختر باکرهایکشتهشود، بهبهشت خواهد رفت، لذا ابتدا صیغهای بهزبان عربی میخوانند و سپس با توسل بهزور بهآن دختر تجاوز میکنند، بدین ترتیب مطمئن میشوند کهکاری نیک در راه نزدیکی به‌‌ شما انجام دادهاند و از رفتن غیر مسلمانی بهبهشت هم جلوگیری کردهاند. آیا شما در کتابی بنام قرآن چنین فرمانهایی صادر کردهاید؟ آیا انجام این اعمال با آگاهی شخص شما صورت گرفتهاست؟

عالیجناب
روز ۱۲ خرداد سال ۱۳۶۲ در شهر تبریز ۵۹ جوان مهابادی کههمهزیر بیست و برخی زیر 18 سال بودند، بدون هیچ دلیلی تیرباران شدند. آنروزها در شهر اورمیهدر منزل دوستی با پدر یکی از این جوانان روبرو شدم، او باور نکردهبود کهپسرش را کشتهاند. در مهاباد بهاو گفتهبودند بهاستانداری برود شاید بتواند پسرش را ملاقات کند.

این شخص یکی از خوانندگان نامدار کرد بود، کهجمهوری اسلامی ایران نتوانستهبود اورا بخرد و بهزانو درآورد. محمد ماملی آنروزی کهبهنزد ما آمد، تازهاز پیش استاندار وقت برگشتهبود، آنها اورا دست انداخته‌ و بهبازی گرفتهبودند، من قادر بهبازگویی آنچهبر او گذشتهبود، نیستم. شاید خود شما بهتر در جریان ماجرا باشید. این هنرمند بیش از ۵۰ سال بهفرهنگ، هنر وادبیات مردم خدمت کرد، شاید بههمین دلیل، نابخردانهمورد آزار روحی و روانی قرار گرفت. ماملی در ادامه بهکلیهوش و حواس خودرا از دست داد وسرانجام برای هیمشهخاموش شد. آیا شما اعمال اینچنینی را پسندیدهمیدانید؟

عالیجانب
این روزها شخصی بنام کروبی، نامهای بهشخص دیگری بنام رفسنجانی نوشتهاست. او در این نامهمتذکر شدهاستکهدر زندانهای جمهوری اسلامی ایران دختران و پسران زندانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتهاند، آقای کروبی کهیکی از مخلصان درگاهحضرتعالی میباشد، از آقای رفسنجانی کهمسئول مجلس خبرگان و تشخیص مصلحت نظام میباشد، خواستهاست این مسئلهرا مورد تحقیق قرار دهد.

بدون شک جنابعالی کهبر همهمسائل جهان اشراف کامل دارید، میدانید کهدر طول ۳۰ سال گذشتهدر زندانهای شهرهای کردستان بارها بهدختران و پسران تجاوز شدهاست، برخی از این افراد بعداز آزادی خودکشی کردهیا ترک شهر و دیارکرده‌ و خود را از دید هر آشنایی پنهان کردهاند. حتا در بعضی موارد به‌‌ افراد مسن هم تجاوز شدهاست، در یک مورد در شهری بنام بوکان خواهر و برادر جوانی همزمان مورد تجاوز پاسداران اسلام قرار گرفتند.

عالیجناب
افرادی کهامروز وقوع چنین اعمالی را سست شدن نظامشان تلقی میکنند، در مورد وقوع اتفاقات مشابهدر کردستان سکوت کردند؟ فردی نظیر محسن رضائی یکی از مسئولین اصلی سرکوب در کردستان بود. او میداند پاسداران و بسیجیهای زیردستش، چهبرخوردی با زندانیان کرد داشتهاند، لیک هیچگاهنهاو و نهدیگران اشارهای بهاین جنایتها نکردهاند، شاید آن زمان این جنایتها در جهت تحکیم نظام بود!!

حضرتعالی میدانید. مردمان کرد بسیار بهنجابت و درستی اعمال و کردار خود بها میدهند. بخصوص حریم خانوادهبرایشان مقدس است. زندگی این مردم آمیختهبا غرور انسانی است و‌ پاسدار حریم خانواده‌ و ارزشهای آن هستند، بههمین دلیل همیشهاز حیثیت و کرامت انسانی خود دفاع کردهاند. لیکن دستگاههای ادرای و نظامی جمهوری اسلامی ایران دقیقا" شکستن این غرور و سربلندی را هدف خود قرار دادهاند. بههمین دلیل سبعانهترین رفتار را با اسیران دربند کرد داشتهاند.

عالیجناب
علیرغم همهاین نامردمیها، این مردم در طول این سی سال، بهطور گستردهدر برابر ددمنشیهای این طایفهایستادند. زمانی جمهوری اسلامی ایران، زنانی را بهنام خواهران زینب بهتمام مدارس کردستان بهعنوان معلم گسیل داشت، تا دختران کرد را در سنین پائین بهعقد موقت و دائم پاسداران و بسیجیان دربیاورند، اینان این سیاست را در پیش گرفتند تا از این طریق هم دین و مذهبشان را بگیرند و هم آنهارا از هویت خویش تهی سازند.

عالیجناب
اینک رهبر جمهوری اسلامی کهآقای جنتی ایشان را نمایندهجنابعالی بر روی زمین میخواند، همراهشخصی بهاسم محمود احمدی نژاد، که‌ رئیس جمهوری برگمارده است، تصمیم گرفتهاند تجربیات سی سال گذشته کردستانرا در دیگر نقاط سرزمین ایران از جملهتهران بهکار بگیرند. اینک کسانی بر روی صندلی اتهام نشاندهشدهاند، کهخود در برابر تمام رنجها و زجرهای مردم کرد و دیگر مردمان سکوت کردند.

عالیجناب
نمیدانم حضرتعالی آقای برتولت برشت را میشناسید یا نه‌؟ جهت اطلاع جنابعالی باید عرض کنم او بی خدا، شاعر و نمایشنامهنویسی بود، کهمورد غضب شخصی بنام هیتلر قرار گرفت. ایشان در شعری توصیفی ارائه‌ میدهند کهبی شباهت بهتوصیف تاریخ 30 سال اخیر ایران نیست:

نخست برای گرفتن کمونیستها آمدند
من هیچ نگفتم
زیرا من کمونیست نبودم
بعد برای گرفتن کارگرها و اعضای سندیکاها آمدند
من هیچ نگفتم چون عضو سندیکا نبودم
سپس برای گرفتن کاتولیکها آمدند من باز هیچ نگفتم
زیرا من پروتستان بودم
سرانجام برای گرفتن من آمدند
دیگر کسی برای حرف زدن باقی نماندهبود!!

عالیجانب
آنان کهبهاسم شما حکومت اسلامی برپا کردند، مانند نازیها با مردم رفتار نمودند:

اول کردها و ترکمنها را قتل عام کردند
کسی چیزی نگفت چرا کههمهکرد و ترکمن نبودند
بعد کمونیستها و دموکراتها مورد تهاجم قرار گرفتند
کسی چیزی نگفت چراکههمهکمونیست و دموکرات نبودند
آنگاهمجاهدین را بهجوخههای اعدام سپردند
کسی چیزی نگفت چرا کههمهمجاهد نبودند
بعد نویسندگان، روزنامهنگاران و هنرمندان را پنهان و آشکار کشتند
کسی چیزی نگفت چراکههمهنویسنده‌، روزنامهنگار و هنرمند نبودند
حال اصلاح طلب حکومتی و انسان عادی در زندان و درخیابان کشتهمیشوند،
دیگر کسی باقی ماندهاست کهاقایان سراغش بروند؟!

عالیجناب
در سرزمین ایران دیگر کسی باقی نماندهاست، کهاینها سراغش بروند. من نگران حال شما هستم. خواهش میکنم اگر در ایران حضور دارید، مواظب خودتان باشید، اینها بههیچ کس رحم نمیکنند!!

در ضمن اگر برایتان مقدور هست، روز ۲۸ مرداد امسال بخاطر احترام بهجان بیست هزار از بندگانتان، کهبعداز اعلام جهاد خمینی در کردستان کشتهشدند، ۲ دقیقهبهآنها فکر کنید.

منبع بلاگ نیوز

نظرات

‏ناشناس گفت…
خفه شو عوضی توی نادان خدا را با آخوند آدمکش بی شرف یکی فرض کردی. حال آنکه آنچه آخوندها و پیروانشان میگویند با آنچه پیامبران الهی گفته اند متفاوت است. تو حق نداری بی دینی و بی خدایی را تبلیغ کنی. من میگویم مرگ بر تو و تمام جنایتکاران به اصطلاح متدین .

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی