نامه دهها دانشجوی مهندسی دانشگاههای تهران به رئیس مجلس خبرگان: به وظیفه خود عمل کنید

2:23 صبح چهارشنبه، 28 مرداد 1388


گروهی از دانشجویان رشته مهندسی در دانشگاههای تهران، شریف، شهید بهشتی و امیرکبیر نامهای را خطاب به آیتالله هاشمی رفسنجانی نوشتهاند که نسخهای از آن را نیز برای «موج سبز آزادی» فرستادهاند. ما نیز پس از کسب اطمینان از صحت دهها امضای پای نامه ، و البته فعلا بنا به ملاحظات مشخص بدون انتشار اسامی، این نامه را منتشر میکنیم:


بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان رهبری

آنچه در دو ماه گذشته برملت شریف ایران گذشته است غیر قابل باور و توصیف است. ملت آگاهی که علی رغم مشکلات و نارضایتی های فراوان پای صندوق های رای آمدند که با انتخاب یکی از افراد مورد تأیید شورای نگهبان بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی اعتماد کنند و زمام امور را به او بسپارند ، می بایست این چنین با آن ها برخورد شود؟ ملتی که با گذشت سی سال از انقلاب پر شکوه لحظه ای از جان فشانی و ایثاردرراه اصول اولیه انقلاب دست بر نداشته این بود پاداش زحماتشان ؟


آیا می توان فداکاری ها و از جان گذشتگی های دفاع مقدس را فراموش کرد ؟.. آیا می توان استقامت و پایداری مادران و پدران رنجدیده را از یاد برد؟ در کدامین صحنه ، حضور ملت کمرنگ بود؟ آیا حضور پر اقتدار دانشجویان در صحنه های علمی را می توان نادیده گرفت؟ بر همگان واضح و آشکار است که ملت غیور ایران با کمترین امکانات و در سخت ترین شرایط توانست نام ایران را در بالاترین قله های موفقیت به ثبت برساند.

آیا سزای چنین مردمی آن است که رای ها یشان دزدیده شود و سپس در جواب اعتراضشان آن ها را به خاک و خون بکشند و تحت شکنجه های مخوف قرون وسطایی قرار دهند؟

جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی ما از شما که هم چنان جایگاه و محبوبیتتان را در بین اقشار جامعه حفظ کرده اید خواهشمندیم به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری به مسایل اتفاق افتاده به دقت رسیدگی کنید و فراموش نکنید که مسئولیت اصلی بر عهده شخص رهبر است که متأسفانه بیش از آنکه به مصالح ملت بیندیشد به مصالح شخصی و حفظ مقام رهبری خود می اندیشد. ما ایشان را متهم اصلی دردستگیری ها ، شکنجه ها ، تجاوزها وقتل ها می دانیم. وقت آن رسیده است که ملت شریف ایران به حقوق مشروعه خود دست یابند..امید است که مصالح دنیوی شما را ازانجام تکلیف دینی خود باز ندارد ودر این روزهای پر درد و مشقت بار دیگر یار و یاور ملت ایران باشید.

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین 24/5/88

48 نفر از دانشجویان مستقل دانشکده های مهندسی برق ، عمران ، مکانیک و معماری دانشگاههای تهران ، شریف ، امیرکبیر و شهید بهشتی


منبع: موج سبز آزادی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی