اعلام جنگ جدید:گروه‌سازی‌های جدید پرده دیگری از کودتاست


آفتاب: سردار جزایری با بیان این که «کسانی که آوازهخیانتشان فراگیر شده است، داعیه حزب و گروه نباید داشته باشند» افزود: «افکار عمومی بیصبرانه در انتظار مشاهدهنحوه برخورد دستگاههای ذیربط و از جمله قوهقضاییه با خائنان به انقلاب و نظام، در راهاندازی کودتای نرم و ایجاد آشوب و بلوا، در تهران هستند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: «ما در شرایطی نیستیم که برای محاکمهاغتشاشگران زمان زیادی را از دست بدهیم. امنیت ملی کشور اقتضا میکند در اسرع وقت آشوبگران به سزای اعمال خائنانه خود برسند».

وی هرگونه سهلانگاری و نپرداختن به آنچه رئوس سازمان کودتا خواند را جفا به انقلاب بزرگ اسلامی ایران دانست و اظهارکرد: «این همان چیزی است که به نظر میرسد روح حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام اسلامی نسبت به آن آزرده خاطر خواهد شد».

سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در ادامه گفت: «در حالی که لایههای اصلی کودتای نرم تا حدی هنوز دستنخورده باقی ماندهاند، نمیتوان خوشبین بود که مجددا دچار چنین تهدیدها و بحرانهایی نشویم؛ لذا باید قبل از آن که جریانهای مزبور به تجدید قوا و سازمان بپردازند، نهادهای اطلاعاتی و قضایی به رسالت و وظیفهتاریخی، شرعی و قانونی خود عمل کنند».

وی همچنین اظهار کرد: «نباید اجازهفرار به جلو به بحرانآفرینان اصلی داد. این افراد با کمک خارجیها در حال زمینهسازی هستند تا بحران را نهادینه کنند و مکان و زمان را برای عملیاتهای بعدی در اختیار بگیرند؛ گروهسازیهایی که اخیرا صحبتهایی از آن به میان میآید در همین راستاست و خود پرده دیگری از طرح کودتا هستند».

جزایری افزود: «دوستان و یاران انقلاب مراقب باشند در فضای مانور و فرار از اجرای عدالت و شخصیتسازی کاذب برای سران اغتشاش بازی نکنند و اکنون که بسیاری از شهروندان خواهان برخورد قانون با خاطیان اصلی هستند، با دست خود، جو روانی عدم برخورد به وجود نیاورند».

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه گفت: «بحمدالله پایههای نظامی و دفاعی کشور از هر حیث محکم و استوار است، لیکن فراموش نشود که دشمن خارجی همواره مترصد ضعف ما در داخل است و در آن صورت است که به اصطلاح گزینههای نظامی، دور از ذهن نیست؛ لذا از جمله اقتضائات امنیت ملی کشور، برخورد قاطعانه و اثرگذار با کلیه عوامل و مولفههای ضدامنیتی است».

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اظهارکرد: «حفظ نظام از اوجب واجبات است و حافظان انقلاب و آحاد مردم اجازه نمیدهند این واجب مهم مورد خدشه واقع شود».

جزایری در پایان با بیان این مطلب که برخی دستگاههای ذیربط از جمله وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه دیپلماسی در قبال رسانهسازان و مروجان تروریسم و گروهسازانی که در تعارض منافع ملی کشور هستند، برخورد جدیتر و بهنگام باید داشته باشند، خواهان افشای هرچه بیشتر ابعاد و زوایای مختلف تهدید نرم و نقش کشورهای بیگانه و شیوههای نفوذ و جاسوسیهای نوین برای افکار عمومی و بهویژه تحصیلکردگان و نخبگان جامعه شد و افزود: «با مداخلهگران در امور داخلی و برهم زنندگان نظم و امنیت و تمامیت نظام، رفتار تساهلی و تسامحی چندان جایز به نظر نمیرسد. باید باورمان بشود که همواره امکان واردکردن ضربه از سوی دشمنان انقلاب و نظام وجود دارد و نباید با خوشبینیهای کاذب در کمین دشمن گرفتار شویم».

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی