جهت بررسی اسناد آزار جنسی بازداشت شدگان انجام گرفت: نشست سه ساعته کمیته حقیقت یاب مجلس با مهدی کروبی

شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۵۷: سحام نیوز: جهت بررسی اسناد آزار جنسی بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری و به دلیل پیگیری های مصمم کروبی نشستی سه ساعته با حضور اعضاء کمیته حقیقت یاب مجلس در محل دفتر مهدی کروبی برگزار شد.

سحام نیوز: جهت بررسی اسناد آزار جنسی بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری و به دلیل پیگیری های مصمم کروبی نشستی سه ساعته با حضور اعضاء کمیته حقیقت یاب مجلس در محل دفتر مهدی کروبی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز در این نشست که اعضاء کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی به دستور رییس مجلس حضور یافته بودند با ارایه بخشی از مستندات مهدی کروبی در مورد آزار و اذیت جنسی بازداشت شدگان، بحث و بررسی صورت گرفت.
در این جلسه نسبتا طولانی هر یک از اعضاءحاضر نظرات خود را بیان داشتند و در نهایت با توجه به توجیهات لازم توسط کروبی مقرر گردید گزارش کامل این نشست توسط کمیته به رییس مجلس ارایه گردد.
لازم به ذکر است که در این نشست آقایان؛ جلالی،مطهری،تجری،رضایی، سروری و سنایی از نمایندگان مجلس و گرامی مقدم سخنگو و جلیلیان عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی حضور داشتندو مقرر شد گزارش تفصیلی این نشست بارعایت امانت توسط جلالی به اطلاع رسانه ها برسد.


سحام نیوز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی