بیستمین و یکمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی


آن ها را کشتیم تا از وجودشان خلاص شویم!

انتشار این عکس، که توسط خانواده های زندانیان گرفته شده و به خارج از کشور فرستاده شده بود، خبر از افشای جنایت هولناکی داد: قتل عام زندانیان سیاسی در کشور. تصاویر زیر که از صفحات اول نشریه ی «اکثریت» در فاصله ی زمانی ۲ آبان ۶۷ تا ۱۴ فروردین ۶۸ تهیه شده، ما را قدم به قدم با - تنها - بخشی از ابعاد کشتارهای هولناکی که به طور عمده در مرداد و شهریور سال ۶۷ صورت گرفت آشنا می کند ...


اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
دوشنبه ۲ شهريور ۱٣٨٨ - ۲۴ اوت ۲۰۰۹


انتشار این عکس، که توسط خانواده های زندانیان گرفته شده و به خارج از کشور فرستاده شده بود، خبر از افشای جنایتی می داد که هنوز کسی از چند و چون آن به درستی آگاه نبود. قتل عام زندانیان سیاسی در کشور. خبرهای اولیه هنوز از ابعاد جنایت پرده بر نمی داشت، اما هر چه پیشتر آمدیم، عمق این جنایت تکان دهنده بیشتر آشکار شد.
در ایران خانواده های زندانیان به سختی تحت فشار و مورد تهدید قرار داشتند تا ابعاد این جنایت گسترده فاش نشود. در غرب، دولت های اروپایی و آمریکا، سیاست سکوت مطلق را پیشه کردند. در خارج از کشور در آن زمان تنها دو نشریه ی هفتگی فارسی زبان مخالف حکومت منتشر می شد که می توانستند خبرهای این جنایت را به موقع پوشش دهند. کیهان لندن، و «اکثریت» نشریه ی سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) در خارج از کشور. کیهان لندن در برابر این جنایات سکوت کرد و بار افشای این جنایت عظیم بیشتر بر عهده ی نشریه ی دیگر افتاد.
تصاویر زیر که از صفحات اول نشریه ی «اکثریت» در فاصله ی زمانی ۲ آبان ۶۷ تا ۱۴ فروردین ۶٨ تهیه شده، ما را قدم به قدم با تنها بخشی از ابعاد کشتارهای هولناکی که به طور عمده در مرداد و شهریور سال ۶۷ صورت گرفت آشنا می کند:

اخبار روز

نظرات

‏mojtabahojatoleslami@hotmail.com گفت…
سلام
بیشتر از سی‌ سال پیش خونهای ملت ما درخت استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی را میوه دا ر کرد ولی‌ متاسفانه رهبران ما غصهٔ پول چینی‌ ها و معاملات با اینها را میخورند و یا اینکه غصهٔ. این فلسطینیها و یا بدتر از همه حزب الهی ها را میخورند . هرکس ریش داره با یک اسلحه ادعای اسلامی بودن میکنه . من هزار با ر برای جمهوری اسلامی حقیقی‌ جان میدهم ولی‌ حاضر نیستم یک قطره خون برای این اسلام خراب کنها بدهم . امیدوارم این رهبران ما در روز سال گرد انقلاب فریاد االله و اکبر های مردم را دلیل بر اغتشاشگری تعبیر نکنند همین الله و اکبر های مردم بود که رهبران ما را بر کار گزا شت . بنده سی‌ سال پیش در مدرسهٔ طلاب قم درس خواندم و دو سال و نیم زندان شاه بودم . الله و اکبر

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی