حمله به کروبی به دلیل موضع دلسوزانه‌اش، نشان از ادامه نابخردی در مقابله با واقعیت‌های جامعه است

حزب كارگزاران سازندگی ایران با انتشار بیانیهای ضمن اعلام حمایت از مواضع مهدی كروبی، تصریح کردبرخورد دلسوزانه توأم با شهامت وشجاعت جناب آقای كروبی، برای ریشه كن كردن پاره ای از مفاسد موجود در بخش هائی از سیستم امنیتی و قضائی كشورنه تنها مورد توجه و استقبال قرار نمیگیرد بلكه ایشان مورد تهاجم و تهدیدهای مكرر افراد و نهادهای مختلف به نام دفاع از نظام قرارمیگیرند. این رفتارها نشان از ادامه نابخردی در مقابله با واقعیت های جامعه است‌ ‌ ‌

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلماننیوز»، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

ضمن تبریك فرا رسیدن ماه مبارك رمضان وبا آرزوی توفیق همگان در بهره گیری از بركات این ماه شریف توجه شما را به نكاتی درباره مسائل سیاسی روز جلب می كنیم.

به یقین حفظ نظام جمهوری اسلامی به عنوان یك نظام سیاسی كه نتیجه مبارزات طولانی آزادی خواهی ، دین مداری وعدالت طلبی مردم ایران وسرمایه امروز وفردای ما برای زندگی شرافتمندانه توأم با امنیت و توسعه می باشد از مهم ترین وظایفی است كه به عنوان یك تكلیف بر دوش همه آحاد ملت و بویژه نخبگان سیاسی و مسئولان كشور سنگینی میكند.

مجموعه حوادث و وقایع دوران انتخابات ریاست جمهوری و روزهای پس از آن، نظام جمهوری اسلامی را با چالش های جدی مواجه كرده است. ازنظر حزب كارگزاران سازندگی ایران علیرغم همه مشكلات وبا وجود پرداخت هزینه های سنگین و نابجا، هنوز می توان، با تدابیری جامع و عاقلانه از فرصت های باقی مانده برای اصلاح واقعی نظام و پایداری و سربلندی آن استفاده كرد.

استفاده از سرمایه بزرگ خرد و خردورزی نظام ، صرف نظر از حضور آنان درحاكمیت یا تعلق ایشان به جمع گسترده منتقدان ، گام نخست برای برخورد عاقلانه با چالش های موجود است .

ریشه یابی واقعی مشكلات، شناسایی جریان های مرموز وخطرناكی كه ریشه در جهل و خرافات وسر در آخور بیگانگان داشته و امروز درصدد انتقام ازهمه انقلابیون ونیروهای خط امامی برآمده اند، جز با كنار گذاشتن تعصبات و استفاده از همه ظرفیت های سیاسی و شخصیت های امین و وفادار به كشور وجمهوری اسلامی میسر نخواهد بود.

متأسفیم كه اعلام كنیم در شرایطی كه مردم و دوستداران واقعی انقلاب اسلامی، امام و رهبری منتظر ایجاد نوعی همگرایی برای احقاق حقوق ملت و رفع نابسامانی ها هستند شاهد ادامه برخوردهای غلط با شخصیتها و جریان های ریشه دار واصیل جهموری اسلامی هستیم .

برخورد دلسوزانه توأم با شهامت وشجاعت جناب آقای كروبی ، برای ریشه كن كردن پاره ای از مفاسد موجود در بخش هائی از سیستم امنیتی و قضائی كشور نه تنها مورد توجه و استقبال قرار نمی گیرد بلكه ایشان مورد تهاجم و تهدیدهای مكرر افراد و نهادهای مختلف به نام دفاع از نظام قرار می گیرند. این رفتارها نشان از ادامه نابخردی در مقابله با واقعیتهای جامعه است.

زمینه سازی برای برخورد با شخصیت ها، احزاب و جریان های معتبر ، مردمی و اصیل بطور عام و شخصیت والای انقلابی و ملی كشور جناب آقای مهندس میرحسین موسوی، از جمله تبدیل كردن تریبون نماز جمعه به ابزار تهدید، بلاتكلیف و در زندان و حتی سلول های انفرادی نگه داشتن جمع وسیعی از فرزندان برومند امام و انقلاب اسلامی همه و همه حكایت از این دارد كه بعضاً مسئولان محترم متوجه عمق مشكلات نشده اند.

متأسفانه در شرایطی كه دلسوزان واقعی نظام با ادبیات متفاوت سرگرم یك درگیری فرسایشی شدهاند، گروههای بی ریشه و مرموز كه خود ام الفساد مشكلات جاری هستند، سرگرم گسترش حوزه نفوذ خود و فتنه انگیزی هستند.

با صراحت اعلام می كنیم حفظ نظام جمهوری اسلامی جز با احقاق حقوق ملت و این امر جز با اجتماع خردمندان دلسوز نظام جمهوری اسلامی از همه طبقات و همه جریان های سیاسی ممكن و مقدور نمی باشد. هرنوع تأخیر در یك اقدام جمعی و بدور از تعصبات حزبی و سیاسی و جناحی ممكن است خسارات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.


والسلام علی من التبع الهدی

حزب كارگزاران سازندگی ایران

منبع: نوروز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی