فردا، 14 مرداد، روز تحلیف، روز خطیری است!


فردا روز خطیری است.
از یک طرف فردا ا.ن رسما رییس جمهور دهم خواهد شد و از طرف دیگر برای مردم فرصتی است تا دولت کودتا را بیش از پیش رسوا کنند. موج سبز بیصبرانه منتظر فرداست. فردا شاید که تاریخ خود را تکرار کند و مشروطه دیگری رقم بزند. تمام تمهیدات اندیشیه شده است، مسیرها مشخص شده اند و ملت اماده است. اما انطرف چه؟ دولت کودتا چه میخواهد کند؟
فردا هر چه اتفاق بیفتد، بنظر من ملت از یکطرف و حاکمیت از طرف دیگر در مقابل هم قرار خواهد گرفت و شاخ به شاخ خواهند شد – با تمام قوا. حاکمیت تا کنون مکررا شکست خورده است و از این جهت زخم خورده است. باید امادگی ذهنی و عملی برای مقابله با بدترین سناریوها را داشته باشیم. بنظر شما اینها نشانه چیست:
- رهبر گفته بود مردودی از امتحان باعث سقوط است و دیروز گفت برخی خواص مردود شدند.
- ا.ن به بسیج گفت پس از تحلیف یقه شان را میگیریم و به سقف میچسبانیم.
- ا.ن دیروز سخنانش را با این جمله پایان برد که صبح نزدیک است (صبح خفاش همان سیاهی شب است)
- گزارشهای تاییدنشده ای مبنی بر تخلیه نیروهای چچنی و ونزوئلایی و ادوات سنگین مانند زرهپوش در تهران
بنظر من ما باید برای بدترینها اماده باشیم اگرچه امیدواریم اتفاق نیافتد. بنظر من پس از شکستهای پیاپی، حاکمیت خود را برای یک حمله عظیم و بنظر خودش کاری اماده میکند که طی ان:
- دستگیری موسوی، هاشمی، خاتمی و کروبی
- حکومت نظامی کامل و منع کامل عبور و مرور بمدت چند هفته
- قطع کامل اینترنت و خطوط تلفن خارجی
شاید این از همین فردا شب شروع شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، یادتان باشد که حرکت در دل ما زنده است. هزینه حکومت نظامی بسیار بالاست و نمی توانند انرا برای بیش از دو هفته ادامه دهند و به محض پایان ان، باز هم خیابانها را سبز خواهیم کرد. باید با دوستان در رابطه بود و از روشهای ابتدایی تر مثل شبنامه استفاده کرد. یادتان باشد رادیو را نمیتوان بست و حتما یک رادیوی خوب جیبی برای خود تهیه کنید و فرکانسهای رادیو زمانه و رادیو فردا را پیدا کنید.
تا سپیده دم راهی نیست …

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی