گزارش یک شاهد عینی از حضور گسترده مردم در شب نیمه شعبان در خیابان ولیعصر

صبح جمعه، 16 مرداد 1388

گزارش یک شاهد عینی از حضور گسترده مردم در شب نیمه شعبان در خیابان ولیعصر

گزارش زیر، مشاهدات یک شاهد عینی از وضعیت خیابان و میدان ولیعصر در شب نیمه شعبان است که برای «موج سبز آزادی» ارسال شده است. از دیگر موج آفرینان نیز می‌خواهیم گزارش خود را با ذکر جزئیات و به صورت ویراسته و قابل انتشار برای ما ارسال کنند.


ما امشب میدان ولی عصر و خیابان ولی عصر بودیم. خیابان مملو از جمعیت بود خیلی ها با تی شرت و شال سبز بودند. اطراف میدان ولی عصر هم پر بود از نیروی ضد شورش. حتی شب نیمه شعبان هم آماده باش بودند.


خیابان شلوغی غیر قابل وصفی داشت. نمی دونم واقعا مردم برای نشان دادن اعتراض آمده بودند یا چون شب جمعه و شب عید بود، ولی به هر حال من تا به حال خیابان ولیعصر رو اینجوری ندیده بودم. البته به کسانی هم که پوشش سبز مثل تی شرت یا خانمها شال و مانتوی سبز داشتند گیر نمی دادند.


توی چهره های نیروهای ضد شورش هم خستگی نمایان بود، درست مثل گرگی که برای به دست آوردن طعمه ساعتها کمین کرده، اما چیزی نصیبش نشده. به محض تاریک شدن هوا هم باز مثل شبهای گذشته مردم با زدن بوق شروع به اعلام اعتراض کردند، ولی چون تقریبا ترافیک بود، باز هم ایرادی بهشون گرفته نشد. اما بوق ماشینهای معترض و حامی جنبش سبز رو به خوبی می شه تشخیص داد.

نظرات

‏ناشناس گفت…
دلم واسه جوونهای این مملکت میسوزه که ساده لوحانه دارن جوونیشون رو قربونی موسوی میکنن من و تو فقط پل موسوی هستیم اگه به تاریخ گذشتش مراجعه کنید می بینید که اون به مراتب دیکتاتور ترازدیگرانه فقط امروز شعارهاش عوض شده تا گوش ما درازتر بشه ترا به خدا عاقل باشین مجتبایی در کار نیست این فقط همون عبارت 2*2=5 که عطریانفر زیرکانه خواست به هممون بفهمونه اما بازم نفهمیدیم این فقط یه بازی سیاسیه طولی نمی کشه به هممون ثابت بشه
‏تپه سیخی گفت…
آهای ناشناس بالایی کس ننت با اون نظراتت
معلومه که خودت از همین آدمکش های قاتلی که از سر بیکاری تو وب کس چرخ میزنی
‏تپه سیخی گفت…
آهای ناشناس بالایی کس ننت با اون نظراتت
معلومه که خودت از همین آدمکش های قاتلی که از سر بیکاری تو وب کس چرخ میزنی

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی