حملۀ عضو خبرگان به هاشمی، موسوی و خاتمی

حمله عضو خبرگان به هاشمی،موسوی،خاتمی

نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري گفت: موسوي و خاتمي عاملان توطئه‌هاي انگليس و آمريكا در ايران هستند.

آيت‌الله سيدعلي‌اكبر قريشي اظهار داشت: اين افراد اشخاصي هستند كه به وسيله اسرائيل، آمريكا و انگليس سعي در جريان‌سازي معادله‌هايي براي جلوگيري از پيشرفت انقلاب اسلامي ايران و براندازي آن دارند.

وي با بيان اينكه اين افراد عاملان به سرانجام رساندن توطئه‌هاي استكبار در ايران هستند، خاطرنشان كرد: بر طبق مستندات صحيح و منطبق بر واقعيت در محل اقامت موسوي اتاقي براي دستيابي به اهداف استكبارطلبانه انگليس وجود داشت كه طبق اين اهداف موسوي و اطرافيان وي سعي در برنامه‌ريزي براي رسيدن به اين اهداف داشتند.

نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از خطبه‌هاي نماز جمعه هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: اين خطبه‌ها نيز مطابق با اهداف توطئه‌گرانه كشورهاي مستكبر و با هدف ايجاد اغتشاش در جامعه ايراد شد.

قريشي با بيان اينكه موسوي و خاتمي به ابزار دست اسرائيل و آمريكا تبديل شده‌اند، اضافه كرد: آنها سبب رنجش ملت ايران شدند و اين يك ظلم بزرگ عليه اين ملت غيور و فهيم در ايران است.

وي خواهان رسيدگي به تخلفات و خيانت‌هاي اين افراد شد و عنوان داشت: اين افراد بايد محكوم شوند و هيچ عفوي نبايد بر آنها روا شود.

نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: اگر عفو و ارفاقي در جريانات سال 87 عليه خيانتكاران انجام نمي‌گرفت اكنون برخي به چنان گستاخي دست نمي‌يافتند كه اقدامات اغتشاش‌گرانه و عليه نظام را انجام دهند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی