'پرونده سازی برای نزدیکان میرحسین موسوی




پرونده سازی برای نزديکان موسوی
سايت مرکز اسناد انقلاب اسلامی که رياست آن برعهده روح الله حسينيان است اتهاماتی را به برادر رهنورد نسبت داد.

اين سايت نوشت:

در تاريخ 26 خردادماه آقای شاپور کاظمی برادر خانم زهرا کاظمی مشهور به رهنورد همسر آقای ميرحسين موسوی که دارای تابعيت دوگانه ايالات متحده آمريکاست در هنگام شرکت در اغتشاشات و آتش زدن 7 دستگاه موتور سيکلت در ميدان ونک تهران به همراه معشوقه‌اش خانم فاطمه رهنما که يک منافق با سابقه‌ی محکوميت 8 سال زندان بخاطر اقدامات تروريستی در گروهک منافقين است دستگير شده و از خانه‌ی تيمی مشترک و مجلل اين دو نفر در شمال تهران مشروبات الکلی و ابزار لهو و لعب کشف گرديد.

در گزارش اين مرکز اسناد آمده است :اين دو نفر در اعترافات خود اعلام نموده اند که به منزل آقای ميرحسين موسوی تردد داشته اند و با توجه به جهت نسبت خانوادگی خيلی نزديک مراوده‌ای فعال داشته در تحريک ميرحسين موسوی به دست زدن به اقدامات افراطی پس از انتخابات موثر بوده اند.

شاپور کاظمی برادر خانم آقای ميرحسين موسوی همچنين تاکنون توانسته با استفاده از ارتباطات خود در سيستم بانکي، وام‌های سنگين چند ده ميليارد تومانی از سيستم بانکی کشور دريافت نمايد که ظاهرا هنوز بازپرداخت دهها ميليارد تومان آن انجام نشده است.

شاپور کاظمی تابعيت دوگانه (تابعيت ايران و آمريکا) داشته و با نهادهای اطلاعاتی ايالات متحده آمريکا در ارتباط بوده است. همچنين دختر آقای شاپور کاظمی نيز که در تحرکات اخير نقش داشته دارای تابعيت کاناداست و پس از حوادث اخير با مقادير متنابهی ارز از کشور گريخته است.

نظر یک خواننده در رابطه با همین خبیر:

روح اله حسینیان ـ یا همان خسرو خوبان ـ معروف به خسرو خوشگله ـ یکی از فاسدترین و کثیفترین عناصر رژیم خامنه ای است. او از کسانی است که نه تنها هیچگونه اعتقادی به اسلام ندارد بلکه کار او طی سالیان به لجن کشیدن هر چه بیشتر این مذهب به اسم مذهب بوده است. وصف عیاشیهای کثیف او نیاز به صد خرمن کاغذ دارد. او در زمره شیطان پرستانی چون مصباح یزدی ماسونی قرار دارد و ماموریتش نفوذ و فروپاشی از درون بوده است ـ فروپاشی جامعه و مملکت ایران و هویت ایرانی .از اوصاف او و هم پالیکیهایش همین بس که از "بزگترین لذات" و "تفریحات" این ابلیسیان ـ مشاهده شکنجه ـ تجاوز به ناموس ـ و قتل است و ساله و سالهاست که در بین خود برای نوارهای ویدیوی مربوطه سر و دست می شکنند. بسیاری از آنان از جمله مصباح یزیدی و مرتضوی با دیدن چنین صحنه ها و فجایعی حتی "ارضاء جنسی" می شوند. جای واقعی این پلیدان اهریمنی در کنج زندانها و تیمارستانها مخصوص می باشد اما به دست استعمار بر مسند قدرت و حکومت بر سر ملتی نشسته اند.

www.roshangari.com

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی