اعتراضات گسترده در تهران در شب تنفیذ احمدی نژاد

اعتراضات گسترده شبانه مردم تهران در آستانه تنفيذ حکم نامشروع احمدی نژاد
بنابه گزارشات رسيده مردم تهران در آستانه تنفيذ حکم رئيس جمهوری غير مشروع احمدی نژاد توسط علی خامنه ای ولی فقيه رژيم امشب بصورت گسترده بر بام منازل ،کوچه ها و خيابانها حاضر شدند و صدای اعتراضات خود را طنين انداز کردند.
اعتراضات گسترده شبانه مردم تهران که از ساعت 22:00 بر بام منازل ،کوچه ها ،خيابانها آغاز شد نسبت به شبهای گذشته بسيار شديد بود . مردم با فريادهای خود بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر ديکتاتور سر دادند.اين اعتراضات تا ساعت 22:30 ادامه يافت.
مناطقی که امشب درآن اعتراضات بصورت گسترده ها ادامه داشت عبارتند بودند از؛ تهران پارس ، شمس آباد ،‌صادقيه ،‌اكباتان ،‌شريعتى ،‌ونك ،‌هفت تير ،‌تجريش ،‌مير داماد ،‌سيد خندان ،‌پونك ،آ‌زادى ،‌گيشا،‌ستارخان ،‌دريان نو بود.
شدت اعترضات در مناطقی مانند سيد خندان ،‌تجريش ،‌گيشا ،‌ونك ،‌شريعتى بيشتر از ديگر نقاط تهران بود.شدت اعتراضات به حدی بود که نيروهای سرکوبگر وحشت زده هستند و از روبرو شدن با مردم پرهيز می کنند.
همچنين در بعضی مناطق مردم برای اعتراضات روز 12 مرداد ماه به همديگر يادآوری می کردند و قرار ديدار را در خيابانها و ميادين تهران برای حضور گسترده در آن اعتراضات گوشزد می کردند.
فعالين حقوق بشر ودمکراسی در ايران
11 مرداد 1388 برابر با 02 اگوست 2009
www.roshangari.com

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی