اعلام کنترل تهران توسط پلیس ضد شورش، حکومت نظامی نیست؟!

اعلام کنترل تهران توسط پلیس ضد شورش، حکومت نظامی نیست؟
خلاصه: خبرگزاری جمهوری اسلامی از تصرف شهر توسط پلیس ضد شورش خبر و گزاش داد: نیروهای ضد شورش نیروی انتظامی در میادین اصلی شهر مستقر شده اند. و امنیت در تمامی نقاط شهر برقرار است./ تمامي ميادين و خيابان هاي اصلي تهران تحت کنترل نيروهاي امنيتي بوده و هيچ گونه تحرکي مبني بر برهم زدن آرامش در شهر وجود ندارد.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی از تصرف شهر تهران توسط در شهر تهران خبر داد و اعلام کرد: نیروهای ضد شورش نیروی انتظامی در میادین اصلی شهر مستقر شده اند. و امنیت در تمامی نقاط شهر برقرار است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا، تمامي ميادين و خيابان هاي اصلي تهران تحت کنترل نيروهاي امنيتي بوده و هيچ گونه تحرکي مبني بر برهم زدن آرامش در شهر وجود ندارد.
از ساعاتي پيش نيروهاي ضد شورش فرماندهي تهران بزرگ با استقرار در ميادين و خيابان هاي اصلي از وقوع هر گونه ناآرامي جلوگيري کرده اند.

اعلام برقراری آرامش در شهر توسط سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به معنای تهدید مردم به خارج نشدن از خانه است. این در حالی است که خبرهای مردمی از حرکت مردم به سمت میدان ولیعصر حکایت دارد.

امروز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری احمدی نژاد برگزار شد. درست لحظاتی پس از این مراسم، خبرگزاری ایرنا از تصرف شهر توسط نیروهای انتظامی خبر داد تا این سوال مطرح شود که اگر اسم این حرکت حکومت نظامی یا کودتا نیست، نامش چیست؟ این خبر هر نامی داشته باشد، همزمانی آن با برنامه تجمع اعتراض آمیز مردم که از قبل اعلام شده بود، با هدف خاموش کردن صدای معترضان به برگزاری مراسم تنفیذ صورت گرفته است.
ارسال نظر

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی