عسگراولادی: کروبی باید میگفت “اشتباه کرده‌ که این نامه را علنی کرده ‌است





دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است کروبی نخبهای است که در جریان پس از انتخابات گم شد. به گزارش ایلنا، حبیبالله عسگراولادی در جمع کارکنان دفتر مرکزی و دفتر استان تهران حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رای اعتماد به وزرای دولت دهم امتحان نهایی انتخابات است که باید با تعامل و صمیمیت میان مجلس و دولت انجام شود اظهار داشت: خداوند به رسول اکرم(ص) میفرماید به کسانی که ایمان آوردهاند بگو زمانی که با هم حرف میزنید با بهترین روش و گفتار باشد.وی افزود: به نمایندگان محترم مجلس پیشنهاد میکنم زمانی که رییسجمهور به معرفی وزرا میپردازد و از آنها دفاع میکند به بهترین شکل برخورد کنند و همچنین به رییسجمهور محترم پیشنهاد میکنم اگر نمایندهای مخالف و یا موافق در جلسه رای اعتماد سخن میگوید، به بهترین روش و آن چه مورد نظر و رضای خداوند است، عمل کنند.

عسگراولادی ادامه داد: آنچه در امتحان رای اعتماد مجلس به کابینه رییسجمهور مهم است این که همه باید خوب و سنجیده حرف بزنند تا نسل جوان که مخالفت و موافقتهای مجلس را میشنود، متعهدتر به نظام شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان این که برخی نخبگان پس از انتخابات گم شدهاند، اظهارکرد: اگر هنوز التهاب پس از اتفاقات اخیر مانده است به این دلیل است که برخی نخبگان ما گم شدند و راههایی را رفتند و سبب این شد که دشمن به وسیله رسانههایش به اهداف خود نزدیک شود.

وی تصریح کرد: یکی از نخبگان که پس از انتخابات در این جریانها گم شد آقای کروبی بود. ایشان نامهای به آیتالله هاشمی رفسنجانی نوشت که محرمانه و سری بود اما به صورت علنی منتشر کرد که این سخنان برای دشمن بیمزد و مواجب کار کرده است و دیدیم که در شبکههای رسانههای دشمنان این مطلب بسیار بازتاب داشت.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: آقای کروبی نخبهای از نخبگان است که در خط امام(ره) بود و در مجلس ششم در آهنگ ولایت امتحان خود را پس داد، اما در این اتفاقات گم شد.

وی تصریح کرد: آقای کروبی طی مصاحبهای گفتند که من عصبانی بودهام و این نامه را منتشر کردم اما پس از آن دوباره اعلام کردند به دنبال بررسی و اثبات این موضوع هستند که به نظر من ایشان باید اعلام میکردند اشتباه کردهاند این نامه را علنی کردهاند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: گمشدن بعضی از نخبگان در سطح نامزدهای انتخابات جناحبندیها و طرفدارانشان التهابی را در جامعه پدید آورد که دشمن از این التهاب بالاترین استفاده را کرد.

عسگراولادی در پایان تاکید کرد: شرایط انتخابات بسیاری از نسل جوان ما را در وسط میدان آورد که اینها با تعامل صحیح و صمیمیت قانع میشوند.

منبع: مشروطه

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی