بخشي از دیوان شعر یک رييس جمهور



اهل سمنانم
‫روزگارم بد نیست
‫چاه نفتی دارم
‫پول گازی
‫سر سوزن عقلی
‫رهبری دارم
‫بهتر از گاو دوان
‫دوستانی ،دستشان داغ ودرفش
وسخنگویی که همین نزدیکیست
‫لای این شب بوها
‫گوئیا می شاشد
‫پاي آن کاج بلند

‫اهل تهرانم
ازهمان روزکه خوردم پپسی
‫توی میدان ولیعصر شدم تهرانی
‫....................................
‫اهل تهرانم
‫پیشه ام حرافیست
‫گاه گاهی قفسی میسازم توی اوین
‫تا به آواز جوانی که در آن
زندانیست
‫غم بدبختیتان تازه شود
‫چه خیالی،،،،چه خیالی میدانم
‫همشون بی جانند
‫خوب میدانم
‫حاصل دولت من بی نانی است

‫من مسلمانم
‫برسرم هالهءنور
‫جانمازم پرچم
‫مهرم زور
‫قصر سجاده من

‫من وضو باخون ‫مردم پیروجوان میگیرم

‫من نمازم را پی تکبیرةالحرام فقیه
‫پی قدقامت شورای نگهبان خواندم

کعبه ام بر لب چاه ‫کعبه ام درتوی
‫جمکران افتادست
‫کعبه من مث یک زندانی
‫می رود راه براه
‫می رود بند به بند
‫حجرالاسود من
‫کلهء تاروسیاه اوباماست
‫اهل تهرانم
‫نسبم شاید
برسد
‫ به یه هندونهءکالی در چین

‫نسب من شاید
‫ به پسر عمه چاوز برسد
‫رهبرم بی خبر از خواب پرید
‫‫جنّتی زیبا شد
‫مرد بقال از من پرسید
‫چند مثقال کراک میخواهی

‫من ازاو پرسیدم
‫راي مفت سیری چند؟

سراینده:؟

با تشکر از فرستنده، خانم ف



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی