آقای سید علی آقا، شما که در جمهوری اسلامی مسوولیتی ندارید چرا مداخله می کنید؟!

دسته: جامعه و سیاست — آرتاهرمس @ 13:15

آقای سید علی آقا، این بار قرار نیست پایم را در کفش تان کنم آن هم کفشی که برای خودتان نیز گشاد است. در حقیقت به عنوان یک دلسوز دارم این نصایح را به شما می کنم زیرا می دانم دچار هیجان شده ، عنان از کف داده اید. آقای سید علی آقا! شما باید بدانید که در نظام جمهوری اسلامی مسوولیتی ندارید و به همین دلیل هر گونه اظهار نظری از سوی شما می تواند به بازداشت تان از سوی وزارت اطلاعات منجر شود و لابد شنیده اید بازجو ها چه بر سر آنانی که در جمهوری اسلامی دارای مسوولیت بوده اند آورده اند پس وای به حال شما که هرگز در جمهوری اسلامی دارای مسوولیت مهم و حتا غیرمهمی نبوده اید! اگر آنها را کتک زده اند یا تهدید به تجاوز جنسی کرده اند، ایمان داشته باشید اگر به دست بازجویان گرفتار شوید حتما ترتیب تان را خواهند داد و اگر به پیری تان رحم کنند در بهترین حالت به جرم تضعیف نظام اعدام می شوید.

آقای سید علی آقا، شما که هرگز در جمهوری اسلامی مسوولیتی نداشته و ندارید چرا مدام در تله ویزیون حرف می زنید و خود شیرینی می کنید؟ هشت سال ریاست جمهوری تشریفاتی بودن و رییس دولت نبودن که مسوولیت به شمار نمی آید. وقتی جنگ تمام شد کسی آمد از شما بپرسد که در زمان جنگ چه کرده ای؟ نهالبته که نه زیرا همه می دانستند تو هیچ مسوولیتی نداشته ای. حالا هم نگران نباشاگر انقلابی بشود و نظام جمهوری اسلامی سرنگون شود کسی با تو کاری نخواهد داشت زیرا باز هم همه می دانند تو هیچ کاره ای و در مدتی که مقام معظم رهبری نامیده می شدی مسوولیتی جز روضه خوانی و اشک در آوردن نداشته ای. البته گاهی حس می کنم این توهم به تو دست داده است که واقعا در این رژیم مسوولیتی داری و سر نظام هستیولی خودت قضاوت کن آیا تا حالا شده که کسی از تو در مورد چیزی توضیح بخواهد و بگوید باید پاسخگو باشی؟ و یا حتا خودت تا کنون فکر کرده ای باید مسوولیت اتفاقاتی را که در حکومت تحت رهبری تو رخ می دهند بر عهده بگیری؟ سید علی آقا، وقتی می گویم بهتر است در کارها مداخله نکنی به همین علت است زیرا تو نمی دانی مسوولیت چیستاگر می دانستی، مسوولیت کشته شدن سرنشینان هواپیماهایی را که مدام در حال ساقط شدن هستند نیز بر عهده می گرفتیدر برابر این پرسش مردم که چرا مدام فقیر تر می شوند هم پاسخگو بودیمی توانستی پاسخ بدهی که چرا اعتیاد در ایران بیداد می کندمی توانستی مسوولیت فرار اندیشمندان و متخصصان به دیگر کشورها را نیز به گردن بگیریمی توانستی برای همه ی دختران وزنان این سرزمین توضیح بدهی که چرا با مردان برابر نیستند و همین عدم برابری دارد از آنان عروسکی تزیینی می سازد و اگر کسی نخواهد عروسک باشد از سوی حکومت طرد می شوداگر مسوول بودی می توانستی بگویی چه بر سر درآمد نفت چه آمده استمی توانستی در برابر این پرسش که چه بر سر فرهنگ این جامعه آمده است پاسخی در خور داشته باشیمی توانستی بگویی که چرا نظام آموزشی کشور دارد به سوی نابودی می رود

و در آخر می توانستی به این پرسش، پاسخ بدهی که چرا آزادی خواهان سرزمین من- و نه تو- باید در خیابان ها و زندان ها کشته شوندزیاد به خودت فشار نیاور آقای سید علی آقانیازی نیست پاسخ دهیگفتم که تو مسوول نیستیاز همان اول هم نبوده ای!

Balatarin

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی