سایت جهان نیوز: "قاضی" مرتضوی اجازه نمی داد به تخلفات یک شبکه مفسد در کشور رسیدگی شود

سایت جهان نیوز (متعلق به عليرضا زاکانی نماينده اصولگرای مجلس) برکناری "قاضی " مرتضوی را از اقدامات موثر آیت الله لاریجانی دانست.

جهان نیوز نوشت:

- حضور افرادی نظیر قاضی مرتضوی در مسئولیت خطیری مانند دادستانی که مهمترین وظیفه آن دادخواهی مظلومان از ظالمان است، موجب شد که این دادخواهی در بسیاری از موارد وارونه جلوه کند. اعتماد بالای آیت الله شاهرودی به سعید مرتضوی که به گواه مستندات بسیار، علاوه بر کوتاهی در دادستانی! با ماجراجویی و افراط و تفریط های خود، لطمات عدیده ای را به اعتبار دستگاه قضایی وارد کرده بود، موجب شد تا بسیاری از مردم اینگونه فعالیتهای ناصواب را ناشی از اراده کلیت نظام بدانند.

- اقدام شایسته برکناری سعید مرتضوی همزمان با آغاز دوران مسئولیت آیت الله لاریجانی و حضور و ابقای افراد با تجربه و خوشنام در دستگاه قضایی، نوید بخش تحولات سازنده و اساسی، خصوصاً در مبارزه با مفاسد مدیریتی و اقتصادی کشور است.

- افکار عمومی بی صبرانه منتظرند تا یکی از بزرگترین شبکه مفسده مدیریتی در کشور که به سبب حمایت و وامدار بودن دکتر مرتضوی! به تخلفات مستند آن رسیدگی نمی شد، به جریان افتد تا این شبکه فساد که با توجه به فرهنگ غلط مدرک گرایی در کشور، مجموعه ای از از افراد منتسب به جریان اصولگرا و اصلاح طلب را وام دار خود کرده و با استفاده از آنان، منویات خود را در عرصه اجرایی و قانون گذاری دنبال می کند محاکمه و مجازات شود.
- فروش سوالات کنکور، اعطای مدارک عالی بدون ضابطه به مسئولین، تطمیع مالی و استفاده از رانت هیات علمی در کنار زمین خواری و مفاسد اقتصادی گسترده برای آلوده کردن مسئولان، تنها بخشی از ترفندهای این شبکه برای وامدار کردن و کادر سازی این تشکیلات شبهه مافیایی در کشور است.

پیک ایران

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی