مرداد 88

نماش شروع شد
گشتار و سرکوب فله ای، بازداشتهای فله ای و محاکمه فله ای

نوروز: پس از انتخابات ریاست جمهوری امروز آغاز شد و همانطور که پیش بینی می شد و پیش از این احزاب و فعالان سیاسی نیز هشدار داده بودند دادگاهی بدون رعایت هیچکدام از پیش فرض های قانونی برای دستگیر شدگان برگزار گردید.


لازم به ذکر است تنها خبرگزاری وابسته و دروغ پرداز فارس اجازه تهیه گزارش از دادگاه را داشته است و با توجه به سابقه اخبار کذب و دور از حقیقت این خبرگزاری اصولا و اساسا نه می توان و نه بایستی به هیچکدام از اخبار منتشر شده از سوی این خبرگزاری در خصوص این دادگاه اعتنا کرد.


از منبع موثقی که در دادسرای امام خمینی چند دقیقه ای حضور داشت، شنیده می شود که اصلا هیچکدام از نوشته های خبرگزاری فارس صحت ندارد و این سناریوی بوده که از قبل آماده شده بود و می خواهد با این اخبار در جنبش سبز شکاف ایجاد کند. دوستان هوشیار باشید تا اطلاع ثانوی هر نوع نوشته ای که مربوط به اعترافات ابطحی باشد را لینک ندهید. اول باید ثابت شود، بعد! از همه خواهش می کنم به جان یکدیگر نیفتید. ما در آستانه ی 12 مرداد هستیم. همبستگی مان را حفظ کنیم. دوباره تاکید می کنم تمام اعترافات ابطحی فقط سناریو بوده و فکر کنم اگر آزاد شود حتی روحش هم از اعترافات خبر نداشته باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی