آیت الله طاهری:
فجایع پس از انتخابات مشکوک و حیثیت نظام و اسلام را نشانه گرفته

نامه آیت الله طاهری به هاشمی رفسنجانی انتشار یافت. دراین نامه که مضمون آن حمایت از پیشنهادهای هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران است؛ آمده:
چنانچه مستحضرید شرایط بسیار خطیر و دردناک کنونی که کیان و اسلام و کشور و جان و شرافت مردم را مورد آماج قرارداده است ناشی از فاصله گرفتن عده ای زیاده خواه و قانون گریز از مبانی و اهداف انقلاب و اسلام می باشد که در صورت بی توجهی به عواقب آن، آثار سؤ و غیرقابل جبرانی برای انقلاب و کشور عزیز به ارمغان خواهد آورد.
امام (ره) بارها وقوع چنین خطری را از این ناحیه پیش بینی می نمود و به زبان و قلم متذکر می شد اما متاسفانه وقتی هشدارهای آن پیر خردمند جدی گرفته شد که فراگیری ظلم و انحراف کشور را مورد هجمه قرار داد و خسارات فراوانی بر پیکر مردم سالاری دینی و انقلاب اسلامی وارد نمود.
در این برهه حساس روحانیت در آزمونی سخت قرار دارد. اگر نسبت به اعمال و رفتار غیرقانونی و ضد اسلامی این طایفه افزون طلب و دنیاپرست بی تفاوت و یا کم اثر باشیم قطعاً مورد مؤاخذه خداوند و معاقب قضاوت تاریخ و مردم خواهیم بود چرا که مشروعیت همه ارکان و افراد در این نظام تنها به عمل به شرع مقدس و فرامین الهی است و در صورت تخطی از این قاعده هیچ کسی صلاحیت بقا در منصب و مقام خود را ندارد. این روزها متعاقب انتخابات مشکوک سیل دستگیری ها و تضییقات و رفتارهای خشونت بار و حتی شکنجه و قتل اسرا ذهن هر انسان آزاده ای را متألم و مشغول نموده است.
ازحضرتعالی و همه نخبگان انتظار می رود برای پایان دادن به این فاجعه تدبیری اندیشیده و قبل از آن که دامنه آن حیثیت نظام و روحانیت را مورد هجمه بیشتر قرار دهد نسبت به مهار آن اقدام گردد.


جناب آقای مطهری نمایندۀ محترم مردم تهران!

اگر هنوز هم بدنبال قاتلین کشتار مردم ایران می گردید در نامۀ بالا که بوسیلۀ آیت الله طاهری اصفهانی نوشته شده است، هم می توانید رد پای آنان را بیابی!

نظرات

‏ناشناس گفت…
اشتباه رهبری در حمایت زودهنگام از احمدی نژاد نشان داد که انسان جایز الخطا نمی تواند به عنوان فقیه واجد شرایط ولایت قرار بگیرد و همه جنایات اینها نیز به تبع این حمایت است که دیگر به رهبری هم محل نمی دهد

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی