مطهری نماینده تهران:تعطیلی بازداشگاه کهریزک کافی نیست.....


مطهری: تعطیلی کهریزک کافی نیست؛ قاتلان را مجازات کنید، مهر
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه "دغدغه رهبر معظم انقلاب در مورد حفظ حقوق متهمان و دستور ایشان برای تعطیلی بازداشتگاه کهریزک مایه دلگرمی دلسوزان انقلاب شد" گفت: «آنچه که اکنون اهمیت فراوان دارد، شناسایی فوری و معرفی افراد مقصر در مرگ زندانیان حوادث اخیر مثل مرحوم روح الامینی است».
علی مطهری، در گفتگو با مهر در خصوص دستور رهبر انقلاب برای تعطیلی بازداشتگاه کهریزک گفت: «این دستور خیلی خوب مایه دلگرمی مردم و علاقه‌مندان به نظام و انقلاب اسلامی است».
وی افزود: «اما انتقادی که از مسئولان وجود دارد این است که چرا باید کار به جایی برسد که رهبر معظم انقلاب شخصاً وارد این قضایا بشوند، آیا اگر نهادها و دستگاههای ذی‌ربط خودشان حقوق مردم را رعایت می کردند، امروز نیاز به ورود رهبری بود»؟
مطهری با اشاره به اینکه رعایت حقوق مردم از سوی نهادهای مختلف نظام باید نهادینه شود، اظهار داشت: «اکنون آنچه که بیش از تعطیلی بازداشتگاه کهریزک اهمیت دارد، شناسایی و معرفی افراد مقصر در مرگ زندانیان حوادث اخیر مثل مرحوم محسن روح الامینی است. معرفی و مجازات این افراد خطاکار، می تواند بهترین اقدام بازدارنده برای جلوگیری از این اقدامات غیرقانونی و غیر انسانی باشد».
نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: «اگر صرفا به تعطیلی یک بازداشتگاه بسنده شود، مجدداً افراد مزبور به کار خودشان در جاهای دیگر ادامه می‌دهند و چیزی عوض نمی‌شود».
* مطهری خواهان مجازات عاملین کشتار مردم شد!
تیغونک:
برای شناسایی این عاملین و قاتلین لازم نیست راه دور بروید. قاتل ردیف اول شخصی بود که بلافاصله پس از کودتای انتخاباتی سخنرانی کرد و گفت با اغتشاشگران با قاطعیت برخورد می کنیم. و کردند! اغتشاشگران هم همانهایی هستند که آقای مطهری آنها را مردم نامیده است، اما از سوی یک نفر دیگر، «خس و خاشاک» نامیده شدند! یک نفر دیگر در نامه اش به امام زمان، آنان را متهم به تیراندازی بر روی برادران بسیار مهربان لباس شخصی، بسیجی هایی که بزبان قرآن (عربی خالص) صحبت می کردند، پاسداران و نیروهای مومن انتظامی اسلحه کشیدند و کشتند.
حالا در این میان آقای مطهری باید بگردد و پرتقال فروش راپیدا کند.
اما، همان خس و خاشاک اسم عاملین و قاتلین زا بارها فریاد کرده اند. آنگونه که ساکنین پانی بنوت ایالت ملیوار در اوتار پرادش هند و ساکنین احتمالیِ کره اورانوس می گویند؛ قاتل و نه متهم بقتلِ ردیف اول شخصی است که سید علی نام دارد و از اهالی خامنه است! قاتل ردیف دوم شخصی است که بعضی وقت ها دور سرش یک هاله ای از نور پیدا می شود و رهبران جهان 27 دقیقه مات و مبهوتِ چهرۀ ملکوتی اش می شوند. قاتل و عامل قتل ردیفِ سوم خودآن کسی است که نامه نگاریش ازطریق چاه جمکران برای آقا امام زمان ارسال شد. این شخص البته افراد زیادی در معاونت جرم و کشتار مردم زیر فرمان خود هم دارد! نفرِ بعدی رقاصۀ خوش رقصی است بنام احمد که نام خانوادگیش شبیه سید خندان یا رئیس جمهورِ سابق است. این رقاصه، رقص عربیش بسیار بهتر از خانم جمیله بوده و همانند آشیخ محمد یزدی با دستمال در مالیدن بعضی چیزها استاد است!
حالا آقای مطهری تا اینجایش را داشته باشد و اگر بنظر مبارک ایشان کافی نیست، اطلاع دهد تا بقیه را هم معرفی کنیم! والسلام!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی