حسین اخترزند شهیدی دیگر در راه آزادی

جنایت ها یک به یک از پرده بیرون می افتند
حسین اخترزند در اصفهان جان باخت

• حسین اخترزند را بسیجی ها و لباس شخصی ها از طبقه ی سوم یک ساختمان به زیر انداختند و کشتند ...


اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
چهارشنبه ۷ مرداد ۱٣٨٨ - ۲۹ ژوئيه ۲۰۰۹


ماجرای کشته شدن یکی دیگر از جان باختگان راه آزادی فاش شد. بر اساس گزارشی که در اینترنت منتشر شده است، در روز ۲۵ خرداد در درگیریهای اصفهان حسین اخترزند به طرز وحشیانه ای به شهادت رسید.
حسین اخترزند فرزند مرحوم مرتضی، ٣۲ ساله (متولد ۲۷ آذر ماه سال ۱٣۵۵) نان آور خانواده خود بوده است. وی در روز دوشنبه ۲۵ خرداد ماه بعد از کار به سمت دروازه شیراز حرکت کرده است. بنابر این گزارش، دروازه ی شیراز در آن روز کانون درگیری بوده است. حدود ۱۵ نفر از مردم که از تعقیب بسیجی ها و لباس شخصی ها می گریخته اند، از درب پارکینگ مجتمع پزشکان (واقع در دروازه شیراز – بن بست هاله) وارد ساختمان می شوند و هر کدام به طبقه و یا اتاقی پناه می برند. متاسفانه حسین و یک نفر دیگر که هنوز نامش معلوم نشده است، در پشت بام طبقه سوم به دست بسیجی ها می افتند و مورد ضرب و شتم بسیار زیادی قرار می گیرند و بسیجی های بیرحم آنها را از طبقه ی سوم به پایین پرتاب می کنند.
شخص دیگر که همراه حسین بوده به دست لباس شخصی ها می افتد و طبق گفته های شاهدان، پرچمی دور بدنش پیچیده و او را به مکان نا معلومی برده اند. اما بدن نیمه جان حسین را چند تن از مردم می بینند و یک پزشک انسان دوست با بیمارستان شریعتی (واقع در ۱۰۰ متری محل وقوع) تماس گرفته و اورژانس به محل حادثه می آید. علیرغم مداخله ی نیروهای امنیتی که اجازه ی بردن حسین به بیمارستان را نمی داده اند، مردم تجمع کرده و با آمبولانس او را به بیمارستان رسانده اند. حسین اخترزند شامگاه همان روز در مقابل چشمان مادر و خواهر و برادرانش جان سپرد. به گفته ی یکی از پرستاران، وضعیت او آنقدر وخیم بود که مرگ از زندگی برایش بسیار بهتر بود. زیرا که او قطع نخاع شده بود و هیچ جای سالمی در بدنش نمانده بود.

نیروهای امنیتی به خانواده حسین تاکید کرده اند که او در اثر سهل انگاری روی ایرانیتهای پوسیده ی پشت بام افتاده و کشته شده است. حتی یکی از فرماندهان سپاه چند روز پیش در یک سخنرانی باکمال بی شرمی اعلام کرد که ما در اصفهان تنها یک کشته داشتیم آنهم به خاطر استعمال مواد مخدر (شیشه) بوده است.
نیروهای امنیتی فشارهای زیادی را بر این خانواده وارد آوردند و از همه نزدیکان آن ها تعهد گرفتند که کشته شدن حسین را بر اثر تصادف اعلام کنند تا جنازه وی را به آن ها تحویل دهند.
در مراسم ختم ۵ نفر مسلح (٣ مرد و ۲ زن) را آوردند که مراقب اوضاع باشند. تمام مراحل کفن و دفن او را یکی از عوامل حکومت انجام داد و حتی زیارت عاشورا که موقع خاک سپاری خوانده شد یکی از همین افراد خواند. ضمن اینکه موقع حمل تابوت از گفتن “الله اکبر” جلوگیری کردند!!!
علیرغم همه ی این فشارها تمام مردم اصفهان از این جنایت تکان دهنده خبردار شدند و حتی آقای نکوئی (رئیس ستاد میرحسین موسوی در اصفهان) نیز در مراسم وی شرکت کرد.

هر چند امنیتی ها تاکید داشتند که او خودش در اثر غفلت افتاده اما آثار جراحات زیاد روی دست چپ، پای چپ و راست، کمر، پهلو و پارگی عمیق دست راست (که در برگه ی پزشکی قانونی نیز ثبت شده است) و نیز شاهدانی که آنجا بوده اند و صدای ضرب و شتم و فریادهای حسین را شنیده اند، همگی گواهی است بر اینکه او قبل از افتادن مورد ضرب و شتم زیادی قرار گرفته است.
در این گزارش آمده است: این خبر را به گوش تمام جهان برسانید تا همه بدانند حسین اخترزند را بیرحمانه تر و سنگدلانه تر از بقیه کشتند.

آدرس منزل حسین: اصفهان. خیابان رباط دوم (شهید رضی). خیابان مخابرات. کوچه سلطانی. فرعی اول سمت راست. منزل اول سمت چپ (در سبز رنگ). طبقه ی دوم.

آدرس قبر: باغ رضوان. قطعه ۷ . بلوک ۱

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی