مکارم شیرازی: مشایی نامشروع است! احمدی نژاد:مشایی موهبت الهی است!

عصر چهارشنبه، 31 تیر 1388

جنگ احمدی‌نژاد با مراجع بالا گرفت

احمدی نژاد: مشایی نعمت خداست؛ مکارم شیرازی: مشروع نیست

در حالی که آیت‌الله مکارم شیرازی انتصاب مشایی به عنوان معاون اول احمدی‌نژاد را نامشروع دانسته و خواستار برکناری سریع وی شده است، احمدی نژاد در جلسه تودیع مشایی و معارفه‌ی جانشین وی در سازمان میراث فرهنگی، مشایی را «نعمت خدا» نامید!


«يكي از افتخاراتم و يكي از نعمت‌هايي كه خداوند به من عطا كرده است، آشنايي با مرد بزرگ، پاك و مومن؛ يعني آقاي مشايي است.»


به گزارش «موج سبز آزادی» این سخنان را رئیس دولت کودتا عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رؤسای قبلی و فعلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت و او را «مرد بزرگ، پاك، مومن» و «مثل چشمه زلال» توصیف کرد.


این در حالی است که صبح امروز فتوای آیت‌الله مکارم مبنی بر نامشروع بودن انتصاب مشایی به عنوان معاون اول منتشر شده بود. این مرجع تقلید تصریح کرده بود: «تصدی چنین كسی قطعا مشروعیت ندارد.»


هنوز یک سال نگذشته از روزی که روزنامه کیهان ادعا کرد تاج‌زاده در جلسه‌ای مکارم شیرازی را مرجع اقتدارگرایان نامیده است. حال باید دید کار کیهان و مرجعیت به کجا کشیده که کاندیدای ولایی حضرات با همان مراجع چنین رفتاری می‌کند اما تیغ برادر حسین حتی به این اندازه هم توان بریدن ندارد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی