رهبری با انتصابِ رحیم مشایی مخالفت کرد!


رهبری با انتصاب رحیم مشایی مخالفت کرد

چهارشنبه, ۳۱ تیر | ۷:۳۳ بعد از ظهر


آیت‌الله خامنه‌ای با ابلاغ دستور کتبی به محمود احمدی‌نژاد، با انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس جمهوری مخالفت کرد.

هر چند احمدی‌نژاد از حمایت کامل رهبری در ربودن آرا از رقبای خود در انتخابات ریاست جمهوری برخوردار بود، اما این مساله سبب نشد که آیت‌الله خامنه‌ای از سخنان سال گذشته رحیم مشایی در حمایت از مردم اسرائیل چشم پوشی کند.

محمود احمدی‌نژاد امروز در مراسم تودیع اسفندیار رحیم مشایی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: علی‌الظاهر آقای مشایی در جای دیگری خدمت خواهد کرد.

احمدی‌نژاد چند ساعت پیش از مراسم تودیع رحیم مشایی درباره اخبار مربوط به به استعفای او از سمت معاون اولی، گفته بود که رحیم مشایی در این سمت باقی می‌ماند.

احمدی‌نژاد گفته است که اگر رییس جمهوری قادر به انجام وظایف خود نباشد، شورایی از سران قوا و معاون اول رییس‌جمهور موظف با تایید رهبری مي‌شوند ظرف 50 روز انتخابات ریاست جمهوری را برگزار كنند.

وی همچنین درباره برخی گمانه زنی‌ها درباره تشکیل کابینه جدید گفته است که رییس جمهوری تا پایان هر دوره ریاست جمهوری می‌تواند معاونان خود را جابه‌جا كند.

گفتنی است آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به سوال مقلدان خود، انتخاب رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس جمهوری را نامشروع خوانده و اعلام کرده که دولت باید خطای خود را اصلاح کنند.

منبع: سایتؤ مردمک

تیغونک:

هرچه بگندد نمکش می زنند

وای ز روزی که بگندد نمک!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی