چند خبر و مبر

* ميرحسين موسوی و مهدی کروبی اعلام کرده‌اند برای گراميداشت کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات، روز پنجشنبه به قطعه ۲۵۷ بهشت زهرا می‌روند.پيشتر ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج انتخابات رياست جمهوری، از وزارت کشور درخواست کرده بودند تا مراسم گرامیداشت کشته‌شدگان اخير در مصلی تهران برگزار شود که وزارت کشور ايران اين درخواست را رد کرد.


* سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای شدیداللحن رئیس دولت نهم، و وزرای کشور و دادگستری و اطلاعات را مسئول «شکنجه و قتل بازداشت‌شدگان» در حوادث اخیر دانسته است. این سازمان در بیانیه خود «نقض آشکار حقوق شهروندی و اعمال سانسور بر رسانه‌ها» را «هزینه‌های سنگین و غیرقابل‌جبرانی» دانسته است که مردم ایران باید «برای استقرار دولتی غیرقانونی و تحمیلی بپردازند».



* هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا می گوید از این گزارش ها که مقامات امنیتی در ایران با زندانیان سیاسی که در جریان اعتراضات اخیر باز داشت شده اند بدرفتاری کرده اند، «متاسف» است.
خانم کلینتون روز چهارشنبه در واشنگتن از مقامات ایران خواست زندانیان سیاسی را آزاد سازند و بگونه ای مناسب و انسانی با آنها رفتار کنند.
درباره وضعیت صدها نفری که گفته می شود نیروهای امنیتی در گردهمایی های اعتراضی بازداشت کرده اند، اطلاع زیادی منتشر نشده است. رسانه ها بنقل از زندانیان آزاد شده گزارش می دهند گاردها برخی را تا پای مرگ کتک زده اند، ناخن های دیگران را کشیده اند و بسیاری را در شرایطی ناهنجار نگاه می دارند.
هیلاری کلینتون گفت ادامه بازداشت و بدرفتاری هایی که گفته می شود با زندانیان صورت می گیرد نشان می دهد وضعیت سیاسی در داخل ایران هنور حل نشده است.
* ظهور امام زمان
فارس: امام زمان در مراسم تنفیذ احمدی نژاد حاضر خواهد بود. فقط پاک دلان ذوب شده در مقام ولایت قادر به رویت حضرت خواهند بود

* خبر فوری:
هواپیمای تهران-شیراز به سلامت به زمین نشست. کارشناسان در حال بررسی علت این ماجرا می باشند !
*
· اتفاقات عجیب برای مچ‌بند به دستان بازی حساس ایران و کره‌جنوبی که برای صعود به جام جهانی حکم مرگ و زندگی را داشت، با یک اتفاق غیرمنتظره برای ایرانی‌ها آغاز شد. شش ملی‌پوش ایرانی با مچ‌بندهای سبز وارد زمین بازی شدند که این حرکت، همراهی با مردمانی که به طرفداری از یکی از کاندیداها به خیابان‌ها آمده بودند تلقی شد. نصرتی، مهدوی‌کیا، کریمی، نکونام، شجاعی و کعبی این شش ملی‌پوش بودند که در نیمه دوم مجبور شدند این مچ‌‌بندها را دربیاورند. به مرور اما اتفاقات خاصی برای آنان رخ داد. کعبی از سایپا کنار گذاشته شد. شایعه این بود که به خاطر بستن مچ‌بند سبز باید این تیم را ترک کند. مهدوی‌کیا و کریمی از تیم ملی خداحافظی کردند و در نامه مهدوی‌کیا به طور غیرمستقیم به قضیه مچ‌بندها اشاره شده بود. نصرتی از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما ناگهان به تراکتور رفت و نکونام نیز در مصاحبه‌ای آتشین به منتقدان خود تاخت. حالا اما علی کریمی در حالی از پرسپولیس کنارگذاشته می‌شود که باید مشکل او را آخرین ترکش‌های آن ماجرا دانست.

نظرات

درود بر شما
یار گرامی بهتون تبریک میگم بابت هم وب قشنگ و هم مطالب خومدی و جالبی که برگزیدید.
امیدوارم که بتونی کاکل تر و جامع تر از گذشته به اهدافمون برسیم.
پیروزی از آن ماست.
شادوخرم باشید.
خوشحال میشم بوبلاگم بیای.
بااجازه لینکتون می کنم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی