از شوخیهای جدی


زاهدی به کردان پیوست
جولای 23, 2009 روی 10:11 ب.ظ · طبقه بندی شده زیر
سیاست
در حالیکه هنوز خاطره شیرین مدرک تحصیلی، دکتر
علی کردان، فارغ‌التحصیل از دانشگاه آکسفورد انگلیس، از ذهن تاریخی ما ایرانیها پاک نشده و حتی توطئه‌های شوم دشمنان در مجلس شورای اسلامی و استیضاح وی نیز نتوانست این خاطره قشنگ از آن وزیر مشنگ را از ذهنمان دور کند بار دیگر معجزه هزاره سوم شکوفا شده و ضمن زدن لگدی محکم به شکم استکبار جهانی، نشان داد که از این کردانها نه یکی بلکه صدها و شاید هزاران تای دیگر هم در آستین دارد و کافی است ملت اراده کند تا این شعبده‌باز قرن دست در کلاه جادویی خود برده و خر-گوش دیگری را به منظور شادابی ملت شهیدپرور سابق و خس و خاشاک لاهق، از آن بیرون بکشد.
باز پرده‌های غفلت از جلوی دیده غافلان و فریب خوردگان فرو افتاد و درخشش یکی دیگر از وزیران کابینه خالق فتح‌الفتوح کلمبیا و حماسه ژنو، چشمها را خیره ساخت. آری این بار دکتر زاهدی، وزیر دانشمند علوم، با قامتی افراشته و عزمی‌راسخ در مقابل استکبار جهانی ایستاد و هرچند بیل سیلبرگ مزدور، مدیر روابط عمومی آکادمی بی‌ارزش علوم نیویورک، عضویت وی در این آکادمی را از بیخ منکر شد اما این موضوع پشیزی از اقتدار وی نکاست. چرا که این هجمه در مقابل توطئه انجمن ریاضی ژاپن مبنی بر تکذیب برترین ریاضی‌دان بودن او عملاً هیچ بوده و هست. اما زاهدی همانطور که در
اجلاس مصر، اسرائیل خونخوارِ غاصب را تحقیر کرد اینجا هم کم نیاورده و به هیچ وجه جا نزده و نخواهد زد. همانگونه که دکتر م. ا.ن نیز اعلام کرد نوکری ملت نیازی به مدرک ندارد چه برسد به عضویت در آکادمی علوم استکبار جهانی و انجمن ریاضی پیروان و دنباله روهای آن.
به امید روزی که مدارک تحصیلی مشکوک تک تک اعضای کابینه زیر سؤال رفته و افشا گردد تا به این ترتیب ابزار هجمه دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنها به دولت خدوم از بین رفته و مشت محکمی به دهان گشاد هرجه استکبار و استبداد و مستبد و زورگو است، بخصوص مستبد و زورگوی مورد نظر، بخورد. الهی آمین!


با تشکر از سایت شوخی های خیلی جدی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی