گفتم، گفت 2



گفتم: اکثریت خبرگان که از رهبری حمایت کردند!

گفت: مگر انتظار داشتی از ملت حمایت کنند؟

گفتم:نه! انتظار نداشتم از ملت حمایت کنند. ولی با این همه غنچه ای که جناب رهبری ترکاند دیگر بنظر نمی رسید شیوخ، جسارت دفاع از او را داشته باشند!

گفت: ساده ای ها!این ها بدلیل قطر بیش از حدِ شکمشان ، حتا نوکِ دماغشان را نمی توانند ببنند، تا چه رسد به این که بخواهند بفردایشان بیندیشند.

گفتم: ولی بهر حال این همه خروش و غوغا و مبارزۀ جانانه را که می توانستند ببینند و بشنوند!

گفت: بابا دلت خوشه ها؟ اینها نه چشم دارند که ببینند و نه گوش که بشنوند. مائده ای از آسمان فرو افتاد و صاف و سیخکی سه قاپ نشست تو سفرۀ این جماعت. پس از آن بود که جمله دریافتند همگی از پیروان آخوند قرائتی هستند که معتقد بود: اگر 5 زار بزاری کف دست یک آخوند بزور شمشیرذوالفقار و قدرت الهی هم نمیشه از کفش خارج کنی! تا چه رسد به گرد و غبارِ این همه ناز و نعمت بی حساب و کتابی که از برکت سرِ انقلاب اسلامی، بر ریش و عبا و قبای اینان نشست.

گفتم:در بیانیۀ آقایان خبره، انگار نه انگار که عصر عصرِ ارتباطات و انفور ماتیک است و هر فرد انسانی جهانی است با حق و حقوقِ معین و در پیوندِ با دیگر آحادِ اجتماعی. دوباره همان لاطائلات کهنه ومندرس مندرج در قانون اساسیِ عهد بوقی. دوباره همان شعارهای موهوم عصر پارینه سنگی و خدا کردنِ ولایت مطلقۀ فقیه! و این که آرای چهل میلیونی و ارادۀ توفانیِ 25 خردادی باد هوا!

گفت:توفان باید از تهاجم باز نایستد تا در جایی از تاریخِ این سرزمین پا بر زمین گذارد.

* راست می گفت. توفان در راه است!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی