ابتکارات مردم در مبارزه

مردم برای رهایی از این نظامِ فاسد هر روز ضمن مبارزه ی جانانه در همۀ عرصه ها، به ابتکارهای نو و جالبی می اندیشند که اگر چه در نظر اول چندان کارا بنگر نیایند، اما مجموعِۀ این ابتکارات کوچک می توانند آنان را یاری کرده و در پیشبرد هدف ورجاوندشان سودمند واقع گردند. نمونه را نهضت برق، بکارگیری علامتی سبزو اینک ساعتِ مچی!
پیشنهاد اعلام شده را بخوانید و در صورتی که آن را مفید یافتید در راستای همه گیر کردنش بکوشید.
با سپاس از دوستی که این ابتکار را جهت درج به تیغونک ارسال داشتند. تیغونک


یک علامت ساده و بی‌ خطر و همه گیر برای نشان دادن اعتراض به دولت کودتا و همچنین تشدید روحیه جمعی .در این مدت شاهد بودیم که مردم با نشان دادن علامت V آشکار و پنهان به یکدیگر روحیه میدهند و نشان میدهند که با هم هستند همانطور که همه میدانیم داشتن هر نوعی علامت سبز تا حدی خطرناک است .اما به این روش فکر کنید : ما میتوانیم از فردا ساعت‌های مچی امان را به دست راست ببندیم اولا که هیچ کسی‌ نمیتواند به شما تذکری بدهد و هيچگونه خطری هم ندارد و مردم در همه جا به راحتی میتوانند حتی از دور بدون هیچگونه ریسکی‌ ببینند و به یکدیگر نشان دهند که ما همچنان معترضيم و باهم هستیم. تصور کنيد مثلا در خيابان يا سينما يا هر جای ديگری ببينيد که اکثريت ساعتهايشان را به دست راست بسته اند چه احساسی به شما دست ميدهد?!
اگر فکر ميکنيد فکر خوبی است لطفا این ایده را پخش کنيد حتی محتاطترين افراد هم ميتوانند از این روش استفاده کنند.احتمالا اولش سخته و لی پس از مدتی عادت ميکنيم.







نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی