بهروز سورن: آقای میرحسین موسوی حق با شماست که هراسناک باشید!

بهروز سورن: آقای میرحسین موسوی حق با شماست که هراسناک باشید!

Kategorie: Meldung Rechts

حق با شماست که جنبش موسوم به سبز شما رفته رفته رادیکال شده است و به سرخی میگراید. حق با شماست که دلبستگی دارید از این رادیکالیسم جلوگیری بعمل آورید چرا که پتانسیل نهفته در آن میتواند پرونده سی سال جنایت و سرکوب را که شما نیز بعنوان نخست وزیر امام راحلتان در آن دخیل بوده اید و امروزه هراس از ان دارید - بگشاید و کوس رسوائی حاکمیت خونین جمهوری اسلامی و تمامی اصلاح طلبان از جمله شما را بصدا دراورد. حق با شماست که این رادیکالیسم که خارج از توان و اراده شما موجود بوده و همچنان به پیش است پتانسیل درهم کوبیدن بساط حاکمان اسلامی را و همه آنان که هنوز پایبند پیروی از آن بزرگترین امام جنایتکار تاریخ کشورمان را صواب میشمارند - در خود نهفته دارد.

صدای چرخهای ارابه انقلاب را شما نیز شنیده اید و هم از اینرو حق دارید که هراسناک به چشم اندازهای دور و نزدیک بنگرید و هشدار از پس هشدار دهید که بهوش باشید سپاه مردمی جان شسته و آزاده در راه است و اینان تمامی آزادی را خواهانند پس ترمز ها را بکشید.

حق دارید که وحدت ملی را تنها راه رهائی از بندهای سیاه سرکوبگران حاکم میدانید اما وحدت ملی تنها در پرتو باز کردن پرونده سیاه و خونین سی ساله حکومتی و حضور وسیع نملیندگان تمامی اقشار و طبقات ستم زده میسر خواهد بود. هم آنان که نمایندگان نهادهایشان به جوخه اعدام سپرده شدند و یا هم اکنون سالهاست در زندانند و هم آنان که سه دهه تبعید و جور دوری از مردمشان را بجان خریده اند و هرگز سکوت نکرده اند.

حق دارید که بپندارید آنان که جمهوری اسلامی را نمیخواهند از شما نیستند زیرا که صلابت ازادیخواهانه آنان نیز هرگز در سنگرهای مماشات شما با جانیان حکومتگر جا نخواهند گرفت و شما را از خود نمیدانند.آخر مگر ( میان آنها و حکومت اسلامی دره ای عمیق نیست که با جنازه های ازادیخواهان پر خواهد شد؟) 1

وحدت ملی شما و قانون اساسی تان که بهشت برین را همراه با ولایت فقیه وعده میدهد ارزانی تان باد چرا که پابرهنگان و منکوب شدگان در راهند.

1- به عاریت از هوشی مینه

از سایت گزارشگر

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی