کوثري:مير حسين موسوي قصد براندازي داشت

نايب رييس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: اعمال و رفتار ميرحسين موسوي از پس از انتخابات رياست جمهوري نشان داد که وي قصد براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي را داشته است.

اسماعيل کوثري در گفت و گو با ايرنا تاکيد کرد: شايد مير حسين موسوي در اوايل کار قصد براندازي نظام جمهوري اسلامي را نداشته است اما با قرار گرفتن در مسير قانون شکنان و آشوب طلبان نشان داد که ميل به اين کار دارد.

وي ادامه داد: پافشاري مير حسين بر قانون شکني و قانون گريزي آگاهانه بوده است و او بايد تاوان اين اقدام خودش را پس دهد هر فردي در هر جايگاهي وقتي اقدام منفي را انجام مي دهد بايد منتظر تبعات آن نيز باشد.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: معتقدم که در کنار مير حسين موسوي بايد افرادي همچون مهدي کروبي و محمد خاتمي نيز محاکمه و به سزاي اعمال خودشان برسند آنها نيز نقش مهم و تعيين کننده اي در اغتشاشات و آشوب هاي اخير داشته اند.

کوثري گفت: اين 3 تن بايد به جرم اقدام عليه امنيت ملي و خدشه دار کردن حيثيت نظام مقدس جمهوري اسلامي در دادگاه صالحه محاکمه و به دست قانون سپرده شوند اين مهم مي تواند اقتدار و صلابت نظام را نشان دهد.

نايب رييس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي افزود: کساني که در خارج از چارچوب قانون حرکت مي کنند و با اعمال و رفتار غير منطقي و آشوب طلبانه خودشان امنيت جامعه را به خطر مي اندازند بايد پاسخگوي اين رفتار و اعمال خود باشند.

رجانیوز

وي در پايان خاطر نشان کرد: دستگاه قضايي کشور بايد با قانون گريزان به شدت برخورد کند اين برخورد مي تواند از ايجاد آشوب هاي احتمالي بعدي جلوگيري کند

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی