محمد علي دادخواه آزاد شد * وقتی فیلم هاله نور را ساختگی مینامند میخواهید اسناد کروبی را تائید کنند

*

محمد علي دادخواه آزاد شد

لحظاتي پيش محمد علي دادخواه از زندان اوين آزاد شد.
هوشنگ پور بابايي با اعلام اين خبر به ايلنا گفت:‌دقايقي پيش محمد علي دادخواه كه در تاريخ 17 تيرماه بازداشت شده بود ،با قرار وثيقه 500 ميليون توماني آزاد شد.
دادخواه كه در تاريخ 17 تيرماه در دفتر وكالت خود بازداشت شده بود عضو كانون مدافعان حقوق بشر و از وكلاي برخي فعالان سياسي است.

وقتی فیلم هاله نور را ساختگی مینامند میخواهید اسناد کروبی را تائید کنند

وقتی فیلم هاله نور را با وجود تائید آیت الله جوادی املی با کمال وقاحت ساختگی مینامند میخواهید اسناد کروبی را تائید کنند و انرا ساختگی ندانند ؟!
no-to-koodeta.blogspot :
فیلم هاله نور احمدی نژاد لحظه لحظه دیدار وی با آیت الله جوادی آملی و افاضات ! احمدی نزاد را نشان میداد ولی وی انرا انکار میکند و ساختگی میداند و در جوا ب خبرنگار خارجی که از او در مورد جلسه سازمان ملل و پلک نزدن سران کشورها سوال میکند با کمال وقاحت میگوید من الان برای اولین باردارم اینو از شما میشنوم !؟
وقتی این فیلم را با وجود تائید آیت الله جوادی املی ساختگی مینامند میخواهید اسناد کروبی را تائید کنند و انرا ساختگی ندانند ؟
مسلما اسناد کروبی نمیتوانسته لحظه لحظه تجاوز را نشان دهد چرا که دوربینی در کار نبوده که آنهارا ثبت کند . وقتی این دولت فیلم موجود خود را انکار میکند ، بی اعتبار و ساختگی دانستن اسناد پزشکی و شهادت دادن و قسم خوردن قربانیان که برای اینها ساده ترین کار دنیاست .
از دولتی که بزرکترین ویژگی آن دروغگویی است انتظاری جز این نیست


پیک ایران

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی