هاشمي دوست دارد عدوالله باشد

مطلبی از انصر نیوز وابسته به خانم فاطمۀ رجبی
حجت الاسلام شجونی عضو شورای مرکزی جامعۀ روحانیت مبارز:
(آقای) هاشمی (رفسنجانی) دوست دارد عدوالله باشد!

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه مسجد ضرار پايگاه منافقيني بود كه به‌نام اسلام، قصد ضربه‌زدن به اسلام را داشتند، گفت: الله‌اكبر گفتن‌هاي امريكايي روي پشت بام و پرچم سبز سر نيزه كردن مصداق همان مسجد ضرار است كه پيامبر آن را خراب كردند.

حجت‌الاسلام والمسلمين جعفر شجوني در خصوص بيانات رهبري در مراسم تنفيذ رياست جمهوري دهم،‌ با اشاره به اينكه رهبر انقلاب عده‌اي را در انتخابات اخير مردود شده خواندند، اظهار داشت: انصافاً موسوي، خاتمي، كروبي و هاشمي در امتحان انتخابات و در برابر ملت مردود شدند چراكه اينها يك عمر دم از قانون زدند و خودشان هم مسؤوليت داشتند، يكي رئيس مجلس بود، ديگري نخست‌وزير بود و يكي 2 دوره رييس‌جمهور بود اما بي‌قانوني را به اوج رساندند.

وي ادامه داد: واقعاً هر كسي كه چشمش باز است، اين انتخابات را كه ببيند، نمي‌تواند عذري بياورد، اما متأسفانه اينها هنوز هم دوست دارند اغتشاش ايجاد كنند.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه اين جماعت ثابت كردند كه نماز و اسلام‌اشان ظاهري و ناصحيح است، تصريح كرد: اينها بارها در كشور شكست خوردند و مردم بارها به اصلاح‌طلبان "نه" گفتند ولي بازهم اعلاميه صادر مي‌كنند و عده‌اي را اجير كرده و به آنها دل خوش مي‌كنند.

شجوني، الله‌اكبر گفتن‌هاي امريكايي برروي پشت بام‌ها را مصداق اسلام و انقلاب كاريكاتوري كه مقام معظم رهبري به آن اشاره كردند،‌ دانست و با تأكيد بر اينكه الله‌اكبر حقيقي آن بود كه مردم در 15 خرداد و انقلاب اسلامي سر دادند، گفت: ‌ كسي كه الله‌اكبر مي‌گويد، بايد معتقد به شريعت باشد نه اينكه وقتي به نمازجمعه مي‌آيند، با كفش به نماز بايستند.

وي با ابراز تأسف براي كساني كه امام را درك كردند و نفس امام به آنها خورد ولي ايشان را نشناختند، اظهار داشت: به‌ويژه مجمع روحانيون مبارز با آن بيانيه‌هاي سخيف‌ كه آشوبگران را به خيابان‌ها كشيد، به كشتن داد و براي آنها ايجاد مزاحمت كرد.

اين مبارز سياسي قبل از انقلاب يادآور شد: پيش از انتخابات و پس از آن صحنه‌هايي ديدم كه واقعاً تأسف برانگيز بود.

وي اقدام به آشوب و ايجاد مشكل براي مردم را پروژه از پيش ساخته شده‌اي عنوان كرد و گفت: اهداف اين پروژه در اعترافات هدايت گران آشوبها فاش شد ولي‌ بايد دانه درشت ها هم دستگير شوند و تنها به اين عده اكتفا نشود.

شجوني با اشاره به تقديم صدها هزار شهيد در راه انقلاب، بر رشادتهاي اين عزيزان و ادامه راه آنها تاكيد كرد و افزود: اين آشوبگران نظام مي خواهند ما همه دور اين ارزشها را دور بريزيم، بعد به رهبر انقلاب هم بگوييم از رهبري كنار برو كه آقاي موسوي بيايد، اين كجاي خط امام است؟

وي اضافه كرد: ‌والله اگر امام بود از حضرت آيت‌الله خامنه‌اي حمايت مي كرد، آن دو روحاني‌نما كه در قم به عنوان مرجع تقليد اين جماعت هستند كه اصلاً نمي‌توان اسم مرجع روي آنها گذاشت،‌ فتوا صادر مي‌كنند كه شنيدن اعترافات دادگاه متهمين حرام است، به نظر من ستون پنجم دشمن هستند كه دائما دشمن را شاد مي‌كنند، از اين رو بود كه مقام معظم رهبري فرمودند اينها مردود هستند.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت در ادامه اين گفت‌وگو به بخشي از بيانات رهبري مبني بر اينكه "مردم ايران را نمي توان با مسجد ضرار فريب داد"، اشاره كرد و توضيح داد: اين مسجد را در زمان حضرت رسول، يك عده اي از منافقين در برابر مسجد النبي ساختند و چون حريف پيامبر اسلام نبودند، قصد داشتند از راه اسلام وارد شوند، لذا اين مسجد را كه بسيار هم از لحاظ ظاهري زيبا بود، ساختند و از پيامبر خواستند اين مسجد را افتتاح كنند.

وي افزود: پيامبر فرمود من بايد براي جنگ آماده شوم و به جبهه بروم، ولي منافقين نگذاشتند، پيامبر هم آمد كه اين مسجد را افتتاح كند،‌ كه خطاب رسيد "اصلاً در اين مسجد قدم نگذار، آن مسجدي كه روز اول بر اساس تقوا ساخته شده به آن مسجد برو" كه همان مسجد النبي است و خدا فرمود كه اين مسجد را خراب كن و آتش بزن و قبل از اينكه به جبهه بروي، اين كار را انجام بده، بنابراين‌ اين مسجد پايگاه منافقين بود.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با تأكيد بر اينكه دشمنان و منافقين براي سركوب هر چيز ارزشي از همان راه ارزش‌ها وارد مي شوند، تصريح كرد: معاويه، قرآن را بالاي نيزه‌ها زد كه علي(ع) را بكوبد، اين الله‌اكبرهايي هم كه برخي بر پشت‌بام‌ها با هدايت بي‌بي‌سي و صداي امريكا مثل همان قرآن بالاي نيزه كردن معاويه است كه مصداق مسجد ضرار است.

وي ادامه داد: آن رنگ سبز موسوي، همان قرآن بالاي نيزه كردن است البته روايت داريم كه آخرالزمان دجال مي آيد و شال سبز را علم مي كند، كاري كه مامون عباسي كرد تا بگويد من با اهل بيت هستم.

شجوني با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري پيش از آنكه رهبر باشند، واعظ و روحاني بودند بنابراين مي دانند كه از چه واژه هايي در چه زمان و مكاني استفاده كنند اظهار داشت: از اينرو فرمودند مسجد ضرار كه دقيقاً هم همينگونه است و مصداق اين جماعت منافق است.

وي در پايان با توصيه به رهبران جريان نفاق، ياد خدا را مايه آرامش دلها عنوان كرد و اظهار داشت: اين آقاي خاتمي، كروبي، هاشمي و موسوي اگر پيرو رهبر باشند، خير دنيا و عاقبت را خواهند برد ولي گوش اين آقايان به اين حرف ها بدهكار نيست و دوست دارند عدوالله باشند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی