حرف های عجیب احمدی نژاد









سخنان عجیب احمدی‌نژاد درباره 30 میلیون رأی خودش

آينده : محمود احمدی‌نژاد در یک جلسه خصوصی اظهار داشته است، رأی واقعی من در انتخابات 30 میلیون بود که به خاطر برخی حمایت‌ها به 24 میلیون کاهش پیدا کرده است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، احمدی‌‌نژاد علت این کاهش رأی را حمایت .... اعلام کرده و افزوده است که بدلیل مخالفت بخشی از جامعه با حمایت کننده، 6 میلیون رأی وی ریزش کرده است.
این درحالیست که مهدی کلهر، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد نیز پس از انتخابات در میزگردی در رادیو گفتگو اظهار کرده بود که رأی احمدی‌نژاد 30 میلیون بوده که بنا به برخی دلایل به 24 میلیون کاهش یافته است.
با این حال عملکرد احمدی‌نژاد در موضوع اسفندیار رحیم مشایی موجب شده است تا نگرانی‌هایی دربراه رفتارهای وی در رابطه با رهبر انقلاب بروز پیدا کند، احمدی‌نژاد با وجود اطلاع از نظر منفی رهبر انقلاب نسبت به مشایی وی را پیش از تنفیذ ریاست جمهوری به سمت معاونت اولی در دولت دهم منصوب کرد و پس از دستور کتبی رهبری برای برکناری وی و تعیین مهلت سه روزه برای این اقدام تا هفت روز وی را برکنار نکرده و سرانجام پس از انتشار دستور رهبری در صدا و سیما و کناره‌گیری مشایی احمدی‌نژاد در تجلیلی بی‌سابقه از وی، مشایی را به سمت ریاست دفتر و مشاوره عالی خود منصوب کرد که عملاً پستش تأثیرگذارتر از معاونت اولی است.
همچنین اظهارات هفته قبل احمدی‌نژاد مبنی بر این که «پس از تحلیف سر آن‌ها را به سقف می‌چسبانیم» بر نگرانی درباره رفتار وی پس از مراسم تحلیف در چهارشنبه هفته جاری افزوده است، ‌با این حال گفته می‌شود گروهی از علاقمندان به آیت‌ا.. خامنه‌ای با تحلیل محتوای مواضع احمدی‌نژاد، ‌نسبت به سرنوشت برخورد وی با رهبری ابراز نگرانی کرده‌اند، سخنان احمدی‌نژاد در مناظرات انتخاباتی که به صراحت عملکرد نظام در 24 سال قبل از دولت خود را زیر سؤال برد در حالی بیان شد که 8 سال از این 24 سال دوران ریاست‌جمهوری آیت‌ا.. خامنه‌ای و 16 سال دیگر دوران رهبری ایشان بوده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی