بین آخوند سبز و ملای ریاکار ، بین دین آزادی طلب و دین دیکتاتور فرق بزارید



تو این روزها که هر کسی اظهار نظری می کنه ، هر کسی ایدئولوگ می شه واسه خودش مثل این یارو ازغدی ، جنبش سبز دقت کنه تو زمینه هایی که تخصص نداره پیامهایی رو نده که باعث پایمالی خون شهدای این جنبش بشه که با شعار الله اکبر و یاحسین جان باختند .

بجای اینکه در مقابل اعیاد مذهبی جبهه بگیرند برند مطالعه کنند و با سلاح دانش به این قوم دشمن علم بتازند . به اون دوستایی که بنظر من احتمال اطلاعاتی بودن آنها بسیار بالاست ، و لینکهایی می زارند که به آخوند و .. اهانت می کنند ، باید گفت مگه تو جمع تظاهراتها نیستی ببینی که چطور همین آخوندها انرژی می دند به بچه ها ، چطوری با حضورشون دلگرمی میدند برای سبزاندیشی ، به اونا بگید مگه الان یکی از رهبران ما شیخ بزرگوار ، آخوندی نیست که از 30 سال اعتبارش گذشت ولی از حق شما دفاع کرد ، انسان وارسته ای که کمتر می شناختیمش و با این شناخت اگه الان انتخابات بود خیلی ها شک می کردند تو رایشون بین شیخ و سید ما .

مگه این کلمه آخوند چیه که انقدر روش حساسید ، الان مگه این مرتیکه ا.ن آخونده یا اون سپاهی و بسیجی آخوندند که بچه ها رو کشتند . تو نظراتون دقت کنید ، یکی از تصاویر روز قدس یه آخوندی رو نشون می داد که پسرش با پیراهن آستین کوتاه پرچمی سبز داشت ، برای احترام به این عزیزان ، احترام به جناب خاتمی ، کروبی و .. ، خواهش می کنم بجای لغت آخوند یه چیز دیگه بگید ، مثلا بگید دزدان لباس پیامبر یا هر چی دیگه .

اخبار پايگاه اطلاع رسانی راه سبز امید ، پارسا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی