ابوعطای قورباغه ها!


هشدارشدیدجامعه اسلامی مهندسین به احمدی نژاد/
دو مطالبه جدی از رئیس جمهور

جامعه اسلامی مهندسین در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حمایت ملت از احمدی نژاد منوط به بازسازی فضای اطاعت بی قید و شرط از ولایت فقیه است، از وی خواسته است که نسبت خود را با ولایت فقیه به عنوان جوهرساختاری جمهوری اسلامی مشخص نماید.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل این نامه به این شرح است : ملت ایران پس ازحضوری بی همتا و افتخارآفرین در انتخابات ریاست جمهوری دهم در روزهای اخیر، با حیرت شاهد حوادثی خارج از تصور هستند. در این کوتاه برآنیم تا درد دلهای مردم، رنجنامه حامیان و دغدغه های دلسوزان را با شما در میان بگذاریم.
در ادامه این نامه آمده است: جناب آقای احمدی نژاد حتما می دانید که دلیل اقبال به حضرتعالی، برافراشتن پرچم احیاء گفتمان امام (ره) و انقلاب، تبعیت از ولایت فقیه و پیگیری مسیر خدمت رسانی صادقانه به خلق خداست. بی شک در موج شبهه افکنی های ایام رقابت های انتخاباتی، اگر نبود تدبیر رهبر معظم انقلاب برای شفاف سازی و ایجاد فضای رقابتی عادلانه و مساعی معظم له بر حق مسلم مردم که همانا دانستن همه حقایق است قطعا انتخابات چه به لحاظ پرشماری حضور مردم و چه به لحاظ نتیجه آن مسیر دیگری را طی می کرد. اما آنچه امروز شاهد آن هستیم همگان را بهت زده کرده است.
آقای رئیس جمهور بارها عنوان داشته اید که از میان گروههای سیاسی برنخواسته اید ، سری به جمع اعضای فعال ستادهای انتخاباتی خود بزنید تا روشن شود هنوز برای آنان تفهیم نشده که چگونه دستور صریح رهبری در مورد عزل معاون اول حضرتعالی یک هفته بی پاسخ ماند و یا پاسخی که پس از انتشار نامه دریافت شد، این پرسش برجاست که چگونه باز هم ایشان عزل نمی شوند، ولی برخی وزرا به دلیل اعتراض به تعلل در اجرای دستور مقام ولایت توبیخ و عزل می شوند.
آقای دکتر، نامه خود را به مقام معظم رهبری بار دیگر مطالعه فرمائید تا دقیقا متوجه شوید چرا حامیان شما در ستادهای انتخاباتی امروز با دلی شکسته و چشمانی پراشک، انگشت تعجب به دندان گرفته اند. آیا آمادگی دارید در میان آنان حاضر شوید و ناگفته ها را از چشمان آنان بخوانید.
جناب آقای احمدی نژاد چنانچه دقت فرموده باشید رهبر معظم، صلاح شما را در این دیدند که با عقلانیت سیاسی مصالح خود را تشخیص داده و مانع سرخوردگی حامیان شوید و بدین ترتیب آب به آسیاب دشمن خارجی و برخی معاندین داخل نریزید و زمینه های بروز اختلافات جدید را فراهم ننمایید، اما به نظر می رسد با انتخاب جناب آقای مشایی به سمت ریاست دفتر رئیس جمهور این دغدغه ها را برطرف ننموده باشید و باز هم مصالح خود را در نظر نگرفته باشید.
آقای دکتر، ظاهراامروز شما تمایل دارید متکلم وحده باشید وصدای کسی را نشنوید، لذا به عنوان وظیفه شرعی،انقلابی و قانونی، خود را موظف می دانیم که صدای مردم را به شما برسانیم.
آقای دکتر جدا می خواهیم که ولایت پذیری خود را ثابت نمایید. مردم ما با ولایت عهدی دیرین دارند و خارج از این مدار با هیچ کس عهده اخوت نبسته اند و تجربه نشان داده کسانی که ابتدا به هر بهانه ای زاویه محدودی با علمای دین پیدا می کنند، سرانجام تشکیل هسته ای از فرقه های انحرافی را پایه می گذارند. ما جدا نمی خواهیم حضرتعالی خدای نکرده از ریشه های آرای خود غافل شده و ماجرای آقای مصدق در رویارویی با روحانیت، توهم استظهار به رای ملت که در اوان انقلاب نیز توسط بنی صدر تکرار شد برای شما هم پیش آید.
جناب آقای احمدی نژاد انتظار ملت ایران توجه ویژه حضرتعالی به جایگاه علمای دینی است حتما واقف هستید که انقلاب اسلامی بر موج دین خواهی مردم ایران به ثمر نشست که شاخص آن تبعیت از قائد بزرگ امام خمینی(ره) بود و امروز معیار آن تبعیت محض از مقام عظمای ولایت است. لذا درفضایی که به دنبال اقدام خارج از مصلحت جنابعالی در نصب معاون اول رئیس جمهور فراهم شده و موجی از شبهه ها ومسائل انحرافی توسط مخالفین شما دامن زده می شود، از شما می خواهیم نسبت خود را با ولایت فقیه به عنوان جوهرساختاری جمهوری اسلامی مشخص نمایید.
آقای رئیس جمهور همان گونه که پیش از این نیز در نامه خصوصی به حضرتعالی نگاشته بودیم، دغدغه دلسوزان نظام حرکت های بدون بصیرت است که امروز پیامدهای آن را شاهد هستیم.
اگرچه ذکر این نکته تکرارمکررات است لیکن جا دارد توجه جنابعالی جلب شود که استمرارحمایت ملت ازشما منوط به بازسازی فضای اطاعت بی قید و شرط از ولایت فقیه است و خروج از این مسیر پیامدهای ویژه خود را در پی خواهد داشت.
آقای رئیس جمهور میزان حمایت ملت ایران از مسئولین به نسبت تبعیت آنها از ولی فقیه است.
جناب آقای احمدی نژاد مطالبه دیگر مردم از شما پس از اطاعت مطلق از ولی فقیه کارآمدی بیشتر دولت است که خود شما بارها و بارها بدان تاکید کردید و بی شک کارآمدی دولت دهم در گرو تدبیر در فضای بی تنش و امیدبخش و توام با سعه صدر مناسب مقام و مسئولیت است و این مهم در گرو بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور است.
لذا مطمئن باشید دوستان شما و همانهایی که در انتخابات سینه سپر کردند ، ملت ایران و تمامی اصولگرایان، اینک رفتارهای جنابعالی را با دقت و حساسیت با دو شاخص تبعیت مطلق از رهبری انقلاب و کارآمدی تعقیب می نمایند.

تیغونک:

آواز ابوعطای قورباغه ها در دوفردای سربالا رفتن آب!

ترفند جنگِ زرگری را شنیده اید؟ همان بازی موش و گربۀ معروف که اگر به کارتون ها و کارتونک های سیمای از نوع میلیِ ضرغامی نگاه کنید تنها فایده اش قلقلک جانانه ای بیش نیست برای بینندگان که همیشه و به آسانی، منظور و هدف داستانش را می دانند و همانند فیلم های هندی آخر و عاقبتِ از پیش قابلِ حدسِ خوشی دارند.

حکایت هشدارها و اخطارهای امروزین قورباغه ها هم همین داستان موش و گربه معروف کارتونی است که اینک رنگ و وارنگ از هر سوی، حتا از جانب سایت فاطمه خانم؛ تئوریسین «معجزۀ هزارۀ سوم» و کشته مرده ی رئیس جمهور ولایی هم دیگر بگوش می رسد. اما، این جنگ زرگری و شلتاقِ رسانه ای ترفند کهنه ای بیش نیست و کارتونک های اینچنینی دیگر نمی توانند کسی را بخندانند!

واقعیت این است که «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت» و یا به عبارتِ دیگر آن صید گریز پای؛ پای به بند صیادانی از نوع ولایت فقیه و نور چشمیِ از چشمِ روز و روزگار افتاده اش، آقای محمودِ احمدی نژاد، نخواهد داد. زمانه عوض شده است و جوجه های بالیده این سی ساله به سیاه پائیزی رسیده اند که برای شمردنشان ولایت فقیه و حکومت اسلامی ناکافی و ناکاراست. مرزها شکسته است چرا که هم مصنوعی بودند و هم از مصالح پوسیده ای ساخته شده بودند. امروزه روز دیگر درِ جهان برپاشنۀ دیگری می چرخد که استقلال رای و برسمیت شناخته شدن انسان و حرمتِ انسانیت، تنها یکی از هزاران دستاورد آن است.

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

آواز ابوعطای قورباغه ها تنها می تواند خودِ آوازگران را بیش از هر کسی رسواکرده؛ چهرۀ شوم آنان که با تمام قد در خدمت کشتار مردم در ماههای اخیر بوده و یا سازماندهان ترفندی بنام انتخابات، تا بر چشم ها و گوش های جهان بوقی شوند و سوسوی یک غلو تاریخی. اما دیدید و دیدیم که آب از سربالای گذشت و مرزهای حرمتِ خود سازماندهنگان خیمه شب بازیِ پوسیده و مندرس، درنوردیده شد تا مردم بجان آمده، فریاد بردارند که عطای این نظام و همۀ اعوان و انصار و متحدینش را به لقای ولیِ فقیه که مستقیما دستور کشتار می دهد، بخشیدیم.

یکبار دیگر نوشتۀ قورباغه ها را بخوانید! از درون این نوشته براحتی می توانید ردپای سناریوی رئیس جمهور سازی از سویی و خارج کردنِ ولایت فقیه از دیگر سوی پیگرفته و کشتارهای امروزین را ردیابی کنید!


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی