پیشنهاد جمعی از نخبگان به آقای رئیس جمهور منتخب!



این یک طنز نیست!

بسم الله الرحمن الرحيم

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد

باسلام. احتراماً درپي فراخوان آن مقام محترم از نخبگان كشور براي ارائه نظرات خود در مورد تركيب كابينه دولت دهم و باتوجه به شرايط حساس كنوني كشور كه خيابانها جولانگاه عوامل استكبار جهاني، مفسدين اقتصادي داخلي و منحرفين داخلي و خارجي از اصول انقلاب شكوهمند اسلامي شده است و تمامي رسانه هاي تصويري جهان -به جز رسانه ملي، صداوسيماي جمهوري خلق چين و تلويزيون ملي روسيه- سعي در خدشه دار كردن حماسه امت حزب الله و انتخاب جنابعالي در انتخابات دهم رياست جمهوري را دارند،بر خود لازم ميدانيم كه پيشنهادات خود را خدمت آن مقام محترم ارائه نماييم.

۱- باتوجه به رهنمودهاي مقام رهبري در پي خنثي كردن دسيسه هاي دشمنان انقلاب كه درپي افزايش قيمتها در داخل كشور و كاهش قيمتها در خارج از كشور هستند تا از اين طريق دولت دهم را ناكارآمد جلوه دهند، پيشنهاد ميشود كه ميوه فروش سر كوچهء منزل قبلي تان در محلهء نارمك به عنوان وزير بازرگاني به مجلس شوراي اسلامي معرفي شود.

۲- درپي تقدير از خدمات پيشين معاونت دانشجويي دانشگاه زنجان -كه متاسفانه قريب به ۲ سال پيش در هنگام انجام وظيفه و ارشاد يكي از دختران منحرف دانشگاه مورد حملهء عده اي دانشجونما قرار گرفت- و باتوجه به وضعيت فجيع دانشجويان دانشگاههاي سراسر كشور به خصوص دانشجويان دختر، مقتضي است كه ايشان به معاونت دانشجويي وزارت علوم و تحقيقات و فناوري منصوب شوند.

۳- باتوجه به سياه نمايي سردمداران انقلاب مخملي در ايران در مورد آمارهاي ارائه شده توسط دولت خدوم نهم و سابقه انقلابي و ارزشي جناب آقاي دكتر كردان -به خصوص حماسهء راي اعتماد گرفتن ايشان از مجلس هشتم- به نظر ميرسد كه انتصاب ايشان به رياست سازمان آمار كل كشور مناسب خواهد بود.

۴- باتوجه به اصل شايسته سالاري که همواره سرلوحه کارهای جنابعالی بوده است، پیشنهاد میشود سردار زارعی به عنوان نماینده دولت دهم در ستاد اقامه نماز جماعت در کشور معرفی شوند! تنفیذ اختیارات تام به ایشان در امور نماز جماعت بانوان میتواند موجب جذاب شدن نماز جماعت برای جوانان عزیز شود!

۵- باتوجه به پیشرفت خارق العاده خواهر دانشمند جوان هسته ای که قریب چهار سال پیش توسط جنابعالی کشف شدند، انتصاب ایشان به معاونت فنی سازمان انرژی اتمی میتواند موجبات پیشرفتهای بیشتر کشور عزیزمان ایران در علوم هسته ای را فراهم کند. چنانچه برادر ایشان نیز به عنوان مسوول خرید سازمان انرژی اتمی منصوب شوند، علاوه بر بی نیازی کشور از خارج در تهیه تجهیزات مورد نیاز سازمان انرژی اتمی و بالتبع خنثی کردن تحریمهای شورای خودفروخته امنیت میتواند موجبات خوشحالی پدر و مادر ایشان و کاهش بیشتر آمار بیکاری را نیز فراهم کند!

۶- باتوجه به اظهارات اخیرتان در رسانه ملی مبنی بر نارضایتی شما از میزان پیشرفتهای دولت نهم در زمینه فرهنگ ، پیشنهاد میشود که جناب آقای حسین شریعتمداری از روزنامه کیهان به عنوان وزیر به وزارت فرهنگ و ارشاد بیایند و جناب آقای صفار هرندی به روزنامه کیهان برگردند! انشاءالله با پیگیری سیاستهای وزارت ارشاد دولت نهم -البته با شتاب بیشتر- توسط ایشان شرایط لازم برای ساخت سریالهای یوزارسیف دوم و سوم و فیلمهای سینمایی اخراجیهای ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ در دولت دهم فراهم میشود و تعداد بیشتری از هنرمندان خودفروخته و عاشق امریکای جنایتکار به سرنوشت آن بازیگرهء بی همه چیز گلشیفته فراهانی دچار خواهند شد!

۷- از آنجا که محیط های شهرهای کشور با هدایت تلویزیون فارسی بی بی سی شاهد افزایش بی رویه خس و خاشاک هستند، باتوجه به پیشینهء درخشان سردار رادان در پاکسازی شهرهای کشور از آلودگی پیشنهاد میشود ایشان به ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست منصوب گردند.

۸- با توجه به خدمات ارزشمند حضرت آیت الله مجتبی خامنه ای در انتخاباتهای دوره نهم و دهم ریاست جمهوری و تجربهء ایشان در ترانسفر مبالغ کلان پیشنهاد میشود ایشان به عنوان مسوول صندوق ذخیره ارزی منصوب گردند. تنفیذ اختیارات نظارتی مجلس شورای اسلامی بر صندوق ذخیره ارزی به ایشان میتواند ایشان را در انجام وظایف آتی بیش از پیش موفق سازد، لذا به نظر میرسد مناسب است نسبت به مذاکره با مقام رهبری برای صدور حکم حکومتی در این خصوص اقدام شود!

۹- باتوجه به خدمات درخشان آقایان صادق محصولی و کامران دانشجو در انتخابات دهم ریاست جمهوری، لازمست که این آقایان تا پایان عمر در پستهای فعلی خود ابقاء شوندتا انشاءالله با عنایات خاص امام عصر بتوانند به خدمات خود به ملت شهیدپرور ایران ادامه دهند!

۱۰- باتوجه به غیبت کبری حضرت ولی عصر و امکان دسترسی حضرت آیت الله خزعلی به ایشان، پیشنهاد میشود که ایشان به عنوان مشاور امام زمان در امور ریاست جمهوری ایران منصوب گردند تا در فضای مسموم کنونی نسبت به توجیه ایشان اقدام فرمایند! مبادا تبلیغات مسموم دشمنان ایشان را تحت تاثیر قرار دهد و حضرت ظهور فرمایند! باتوجه به پیشینهء اسلامی و انقلابی آیت الله خزعلی ایشان توانایی توجیه حضرت را دارند که حداقل تا پایان دوران ریاست جمهوری دهم ظهور نفرمایند.

۱۱- از آنجاییکه همواره یکی از اهداف جنابعالی مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده و هست، انتصاب جناب آقای دکتر علی آبادی به عنوان نماینده ریاست جمهوری در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گامی موثر در مبارزه با مافیای اقتصادی خواهد بود! انتصاب فرزند ایشان به عنوان مشاور جوان ریاست جمهوری در مبارزه با مفاسد اقتصادی و تاکید به آقایان در خصوص لزوم استفاده از نظرات کارشناسی جناب آقای سردار صادق محصولی در کشف شگردهای مافیای اقتصادی میتواند دولت دهم را بیش از دولت نهم در کشف و معرفی و محاکمه مفاسد اقتصادی موفق نماید!

۱۲- ابقاء جناب آقای دکتر رحیمی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری میتواند به همگرایی بیش از پیش دولت و مجلس کمک شایانی کند. سابقه ارزشی انقلابی ایشان در دولت نهم نشان داده که ایشان توانایی چشمگیری در توجیه نمایندگان نسبت به طرحهای دولت دارند! دراین خصوص لازمست که ریاست آتی بانک مرکزی کاملاً توجیه شوند که در دسترسی ایشان به منابع مالی بالاخص ۲۴ ساعت پیش از رای گیری در صحن علنی مجلس نبایستی هیچگونه مزاحمتی ایجاد شود!

۱۳- گرچه این روزها صحبت از انتقال آیات عظام جناب آقایان رسائی و حسینیان از مجلس هشتم به دولت دهم بسیار است، اما به نظر میرسد حفظ این سرمایه های انقلاب! در مجلس هشتم مفیدتر خواهد بود. توضیح آنکه همانطور که در دیدار پیش از انتخابات با نمایندگان اصولگرای مجلس هشتم فرمودید که پس از پیروزی در انتخابات بایستی با برخی از مجلسیها -که متاسفانه هیئت رییسه مجلس هشتم را نیز در اختیار دارند و با سکوت خود و عدم حمایتشان از شما پیش از انتخابات آب به آسیاب دشمن میریختند- برخورد شود، بایستی حضرات در مجلس هشتم باقی بمانند تا بتوانند انشاءالله به هیئت رییسه مجلس راه یابند (البته در این خصوص خدمات آتی جناب آقای دکتر رحیمی و بانک مرکزی بسیار موثر خواهد بود).

دلیل دیگر آنکه آقایان خواهند توانست در سایه الطاف امام عصر و نماینده بر حقشان مقام عظمی ولایت درجهت تصویب طرح مادام العمر کردن مقام ریاست جمهوری برای جنابعالی در آینده نقش جشمگیری داشته باشند!!!

و من الله التوفیق

جمعی از نخبگان کشور

* برگرفته شده از وبلاگ مرثیه ای برای یک رویا

http://requim4adream.blogfa.com


* بعد التحریر: تیغونک نیز با تمامیِ موارد پیشنهادی نخبگان موافقت داشته، امیدوار است که برادر احمدی نژاد بعون الله کابینه ای یکدست همانندِ رهبر کبیر انقلاب ساخته و همۀ آحاد ملت را همانند ملاعمر با یک چشم ببینند!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی