نامۀ رئیس جمهور 24 میایون ونیمی و گافی دیگر!

آقای احمدی نژاد می نویسد:
برادر گرامی جناب آقای مهندس اسفندیار رحیم مشایی
سلام علیکم
انقلاب اسلامی استمرار راه رسول گرامی اسلام(ص) و فرزندان برومندش، ائمه طاهرین(ع) و خط سرخ ولایت است. انقلابی بودن، یعنی داشتن آمادگی ایثار جان و مال و در اوج آن آبرو برای آرمانهای بلند الهی و انسانی، و همین رمز ماندگاری این راه پرعزت و افتخار است.
دوران جدید دوران شکوفایی عدالت و عشق و ایثار، و سربلندی هر چه بیشتر عاشقان ایثارگر است.
در آستانه میلاد اسوه ایثار و شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و ضمن تقدیر فراوان از همه خدمات ارزشمند گذشته، جنابعالی را که انسانی مؤمن و فداکار و مورد اطمینان کامل هستید به سمت «مشاور و رئیس دفتر رییس‌جمهوری» انتخاب می‌نمایم.
امیدوارم با همراهی همه همکاران و با توکل بر خدا و توسل به حضرت مولا صاحب الامر(عج) همچون گذشته در تلاش برای خدمتگزاری به ملت بزرگ و نظام ولایی جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید.

نکته:
یکی از هموطنان تیز بین در سایت بالاترین به نکته ای زیبا در این نامه اشاره دارد و می نویسد؛ رئیس جمهور منتخبِ رهبر، چقدر بی سواد و از مرحله پرت است که فکر می کند، حضرت سید الشهدا (ع) با آن 71 تن دیگر در یک روز متولد شده اند!

نظرات

‏ناشناس گفت…
آخه بدبخت خیلی باسواد که کینه و نفرت عقلت را زایل کرده! منظور از یاران با وفا که تمام 72 تن نیست بلکه منظور حضرت عباس و امام سجاد علیهم السلام هستند که میلادشان هم جوار میلاد امام حسین است

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک ادعای تبلیغاتی دیگر:فشار به یک هتل در نیویورک برای ندادن اتاق به احمدی نژاد

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی