نظر یا جوان ایرانی در بارۀ جمهوری اسلامی و ولایت فقیه

جناب آقای منتظری سلام

بعد از مطالعات فراوان به این نقطه رسیدم که پایه گذار نظریه ولایت فقیه در حوزه در حقیقت شما بودید و نه آقای خمینی .

حاکی‌ از آن است که این نظریه و حکومت اسلامی نه تنها قابل اجرا نمیباشد متاسفانه روند ۳۰ سال گذشته جامعه ایران بلکه خود میتواند به بدترین شکل دیکتاتوری تبدیل شود.

آقای منتظری من و امثال من نه از این شکست تئوری شما خوشحالیم و نه دچار انقلابی زده هستیم. ما کودکانی هستیم همین سیستم بزرگ شدیم، و تشنهٔ آزادی و دمکراسی هستیم. که در

در محافل علمی‌ وقتی‌ یک تئوری به آزمایش گذشته میشود و نتایج آزمایش نتیجه خلاف آن را ثابت می‌کند. دانشمندان آزادانه آن تئوری را رد کرده و صریحا اعلام می کنند که این تئوری بفلان دلیل غلط است...

تئوری ولایت فقیه شما که بعدا توسط عده ای به ولایت مطلقۀ فقیه تبدیل شد، از اساس اشتباه است. چون شما فرض را بر این می گذارید که فقها کاملا عادل بوده و از وسوسهٔ قدرت به دور میباشند. لطفا کتاب دیگری بنویسید و این تئوری را بطور کامل رد کنید. زیرا شواهد و اتفاق های 30 سال گذشته جمهوری اسلامی نشان داد که تئوری ولایت فقیه از اساس اشتباه است.

حیف از جوانهایی که به پای این تئوری غلط جان دادند. ولی ما نمی توانیم با علم بر اشتباه بودن این تئوری، اجازه دهیم که جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بر نسل آیندۀ ما حکمرانی کند! ما نسلِ پیش از خود را نیز محکوم نمی کنیم؛ چرا که بسیاری از آن ها نمی دانستند که این چنین می شود.. اما حالا با علم براین موضوع؛ این چنین خیانتی را به نسلِ آینده نمی کنیم..

به امید آزادی

نظر یک خواننده از

http://greenmove.wordpress.com


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی