دو خبر مهم فوتبالی

خواننده عزیز در راستای خبر رسانی سریع لطفا در پخش این خبر ایرنا را یاری رسانیده بهر شکلی ممکن اطرافیان را مطع فرمایید!

دو خبر مهم فوتبالی!

آقای علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا که پرسیده بود: اگر تیم ملی در بازی روز چهار شنبه خود در مقابل کره جنوبی ببازد و از راه یافتن به جام جهانی بازماند، واکنشِ شما چه خواهد بود؟ گفت:
الف: بسم تعالی عنوان «سید» که پیش از این بهنگام سپردن مربی گری­ی تیم ملی به افشینِ قطبی داده بودیم، پس می­گیریم.
ب: باز هم بسم تعالی برای عبرت دیگران نامبرده را قبل از این که در ورزشگاهِ آزادی و در مقابل چشمان یکصد هزار چماقدار و لباس شخصی و بسیجی که به ورزشگاه آزادی (آریامهرِ سابق) آمده­اند، با جرثقیل بدار آویخته و اعدام کنیم، یک بار دیگر ختنه اش می­کنیم.
البته این عمل - ختنه ی افشین قطبی - پیش از این پیش­بینی شده بود که توسط محمد مایلی کهن و علی دایی صورت گیرد. اما آقای محمود احمدی­نژاد، رئیس جمهور محبوب و برگزیده­ی کودتای 22 خرداد، گفتند که این عمل باید توسطِ شخصِ رئیس جمهور و بوسیله دندان مبارک صورت گیرد. ایشان پیش­بینی کرده­ و مژده داده­اند که آن یکصد هزار نفرِ حاضر در ورزشگاه، می­توانند هاله نورِ معروف را بهنگام ختنه­ی قطبی، با چشمان خود دیده و بیادِ عکسِ مبارکِ امامِ راحل که در کره­ی ماه افتاده بود، بیفتند!

***

ستاد انقلاب مردم ایران (غیر وابسته به موسوی و کروبی) طی اطلاعیه­ای که امروز منتشر کرد از آنها خواست، چنانچه تیم ملی در مسابقه­ی روز چهار شبنه­ی خود در برابر کره جنوبی شکست خورده و از راهیابی به جام جهانی باز ماند، مردم سراسر ایران بخیابان­ها ریخته و در اعتراض به بی­کفایتیِ مسئولان ورزش نظام، بویژه فدراسیون فوتبال، دست به تظاهرات زده خواهان پاکسازی عوامل تحمیلی و دست­نشانده­ی رژیم شوند.
همچنین این ستاد در بیانیه­ی خود گفته­ است چنانچه تیم ملی ایران کره جنوبی را شکست داده و مستقیم به جام جهانی راه یابد، مردم سراسر ایران بخیابان­ها ریخته و در اعتراض به بی­کفایتیِ مسئولان ورزش نظام، بویژه فدراسیون فوتبال، دست به تظاهرات زده خواهان پاکسازی عوامل تحمیلی و دست­نشانده­ی رژیم شوند!
ایضا همین ستاد پیش بینی کرده است که چنانچه در هر شکلی کار تیم ملی به پلی آف کشیده و سرانجام به راهیابی یا عدم راه یابی آن بینجامد، مردم سراسر ایران بخیابان­ها ریخته و در اعتراض به بی­کفایتیِ مسئولان ورزش نظام، بویژه فدراسیون فوتبال، دست به تظاهرات زده خواهان پاکسازی عوامل تحمیلی و دست­نشانده­ی رژیم شوند!*

* رندی می­گفت: مرد مستی به داروخانه­ای مراجعه کرد و پرسید: ببشخین نفت دارین؟ داروخانه چی پاسخ داد: نه برادر نفت کجا و داروخانه کجا! مرد مست بساطش را درآورد و در داروخانه سیر شا...... و گفت: داروخانه­ای که نفت نداشته باشه باس توش شا....! روز بعد دوباره همان مست بهمان داروخانه مراجعه کرد و پرسید: ببشخین نفت دارین؟ داروخانه چی با توجه به اتفاق روزِ پیش، بلافاصله پاسخ داد بله بله داریم.
مراجعه کننده در حالی که غر غر می کرد شروع کرد به تکرار عمل دیروزِ خویش در داروخانه و گفت: داروخانه­ای که توش نفت برفوشند باس توش شا.....!
در سومین روز که همان مست به همان داروخانه مراجعه کرد، پیش از آن که حرف بزند، داروخانه­چی گفت: آقا بشا... و برو!
آخه ستادِ عزیز اینهم رسمِ اعلامیه دادن است؟! حرف دلت را بزن و همه را راحت کن: ...................


یاور استوار 25 خرداد 88

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی