درود بر آزادی!



هموطن!

سوم امرداد فرا رسید. روزی که قرار است، باصطلاح رئیس جمهور، از دستِ باصطلاح رهبر مدال دریافت کرده و دوره ی جدید ادارۀ کشور را برای چهار سالِ دیگر بدست بگیرد.
شما در طی ماه های اخیر با صراحت و از راه های گوناگون نه تنها عدم حقانیت این باصطلاح رئیس جمهور، بلکه فراتر از آن عدم مشروعیت ولیِ فقیه را اعلام کرده و در برابر آن قد علم کرده اید!
جهان هم اینک می داند که شما دیگر بهیچ روی حاضر نیستید زیر فرمان این رهبری و قانون اساسی واپس ماندۀ آن که برآمده از ارتجاعی ترین نوع تفکر در جهان امروز بشمار می رود، زندگی کنید.
این حق طبیعی ماست و جهانیان نیز بر حقانیت ما صحه گذاشته و بر تحقق آرمان های مان پای می فشارند. ما ایرانیان خود بیش از هر ملت دیگری می دانیم که دست یابی به اهداف والایمان، یعنی برپایی ایرانی آزاد و آباد که در آن همۀ افراد در سرنوشت خود سهیم بوده ودر برابر قوانینی که برآمده از ارادِ جمعی ما است، برابر بحساب آیند، آسان و سهل الوصول نیست.
بویژه این که خود بهتر از هر کس می دانیم؛ رژیم قرون وسطایی اسلامی حاکم بر ایران، تمامی تلاش ضد بشری اش را برای طولانی تر کردن حیات منحوسش بکار خواهد گرفت.
همانگونه که تا کنون نیز از اعمال هیچگونه جنایاتی رویگردان نبود و در همین مدت کوتاه پس از کودتای انتصاباتیش چهرۀ کریه خود را نشان داده است. با این همه مردم ما از قربانی دادن در راه آزادی و تنفیذ ارادۀ ملی خود ابائی ندارد. نداها، ترانه ها،سهراب ها، اشکان ها، محسن ها و ....ده ها جانباختۀ با نام و بی نام دیگر و هزاران اسیر بهای سنگین تحقق اراده ی ملی ماست، که اگر چه از دست دادن آن ها برای خانواده های داغدارشان، برای خویشاوندان و بستگانشان، برای ما مردم ایران و برای وجدان های بیدار بشریت سخت و جانکاه است؛ اما باید پذیرفت که تحقق آزادی هزینه بر و سخت است!
امروز در ایران و در سراسر جهان، مردم ما از خانه هایشان بیرون می آیند تا در تمامیِ گوش های شنوا و ناشنوا، عدم مشروعیت این رئیس جمهو، این ولایت فقیه و این رژیم فاسد و پوسیده را ، فریاد کنند.
پس درود بر جانباختگان راه رهایی میهن!
زنده باد آزادی !
برقرارباد ایرانی آزاد و دمکراتیک در لوای اراده ملی!
تیغونک سوم مرداد 1388

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روح الله حسنی شهپر فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب تا میدان ولیعصر

هاردا مسلمان گورورم قورخورام

مسعود صدر السلام این نام فراموش نشود! : امیرفرشاد ابراهیمی