…..رحيمي : ببخشيد آقاي شالگوني فرموديد كه دارند جمهوريت رااز بين ميبرند. آيا اين نظام ميخواهد كه جمهوريت را از بين ببرد يا نمي خواهد؟ اگر ميخواهد، پس دارد بسوي خواسته خودش پيش ميرود.
محمد رضا شالگوني : واقعيت عبارت از اين است كه مجبور هستند كه جمهوريت را از بين ببرند و اين بضررشان است. اشتبا هي نيست كه اين كار را مي كنند بلكه مجبور شده اند. چرا؟ بخاطر اينكه يك روزي جمهوري اسلامي از بطن يك انقلاب بيرون آمده بود هميشه يك آرائ ثابتي داشت كه در هر انتخاباتي ميتوانست از آن استفاده بكند و مردم را مدام به ميدان ميكشيد و راي ميدادند. ”آقا” اينطور فرموده، فلانكس اينطوري فرموده، امريكا از آنجا مي آيد و مستضعفين در خطر هستند و غيره و مردم هم ”خام” مي شدند و راي ميدادند…. ادامه متن کامل مصاحبه این هفته ، فایل صوتی هم اینجاست
نظرات